גם ראש העיר הצטרף: הפרוייקט המיוחד של ארגון אמיצים

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם הצטרף למבצע המרגש ליצנים וראשי ערים מברכים ומשמחים ילדים יתומים העולים לכיתה א' פרוייקט יחיד במינו של ארגון "אמיצים", אלמנים אלמנות ויתומים צעירים.

ביוזמת ארגון אמיצים לקראת פתיחת שנת הלימודים ראש העיר תומר גלאם ביקר הבוקר אצל משפחות באשקלון של ילדים יתומים העולים לכיתה א ואיחל לילדים הצלחה רבה. ראש העיר העניק לכל ילד שי אישי- תיק עם מוצרים לבית הספר!

אמיצים הינו הארגון של המשפחות עם ילדים קטנים שאחד מהוריהם נפטר והן מתמודדות עם שלל אתגרים. אחד הפרוייקטים הנהדרים שלנו, נקרא לל"י אמיצים – ליצנים לילדים יתומים – פרוייקט מיוחד עבור ילדים יתומים שעולים לכיתה א'.

כידוע כל ילד שמתחיל כיתה א' זו חגיגה גדולה ונפלאה בבית. לילד היתום מצטרפת צביטה חזקה בלב שהופכת אותו לרואה ואינו נראה בין חבריו. כאב חזק שלא מרפה על כך שאמו או אביו אינם פה ללוות אותו. לאור זאת יצאנו במבצע בכל רחבי הארץ במסגרתו:

א. כל ילד וילד זוכה לביקור של ליצן שמגיע אליו עם חבילה ובינתיים עושה שעה של מילוי הבית באנרגיות של שמחה. הוא נשאר בבית עד שהוא רואה שהתקרה והמקרר מצטרפים לריקודים ולשמחה! אין כמו שמחה להעניק כוחות ולהרים לכל המשפחה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ב. ראשי ערים מקבלים שם של ילדים יתומים ביישובם שעולים לכיתה א ומגיעים לביתם בשבוע שלפני פתיחת הלימודים עם חיבוק ותשורה קטנה כדי לתת תחושה שהם עטופים! שלא שכחנו את היתומים.

מה יותר נכבד ועצום מביקור אישי של ראש העיר כדי להעניק תחושה כזאת!! מה יותר מושלם לילד שראש העיר בא אליו הביתה ונותן לו תשורה קטנה חיבק אותו והצטלם איתו.

אמיצים הוקמה בשנת 2016 על ידי הדס דיסין גליק חמש עשרה שנה לאחר שהתאלמנה בהיותה בת 29 עם ארבעה ילדים גילאי 7-7 חודשים. בשנת 2019 התחתנה הדס עם הח"כ דאז יהודה גליק שהתאלמן מרעייתו. יהודה שותף איתה בכל דבר בחיים וכמובן גם בארגון אמיצים. כיום היא המנכל והוא עובד בארגון ושניהם בהתנדבות מלאה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן