מעלים את הארנונה כי קופת העירייה ריקה? לא תאמינו כמה העירייה השקיעה בקמפיין שילוט בשנתיים האחרונות

בשנה האחרונה הנפתח מאבק של בעלי עסקים רבים בעיר, לאחר שהעירייה פתחה בשינוי שיטת חישוב הארנונה וייקרה את מחירי הארנונה לעסקים ברחבי אשקלון.

בעלי העקסים בעיר הודיעו שיפתחו במאבק נגד המהלך ובעירייה הציגו מספר טענות ואף הוסיפו לא אחת במספר הזדמנויות שקופת העירייה ריקה בעקבות התנהלות הנהלת העיר הקודמת.

אולם, בתצהיר שהוגש לבית המשפט על ידי ראש העירייה תומר גלאם, מתברר שבעירייה דווקא החליטו להגדיל את כמות הפרסום בשלטי החוצות ברחבי העיר, דבר שהגיע כזכור לדיונים בבית המשפט.

בתצהיר, עליו חתם גלאם לאחר שהוזהר על פי חוק, הוא סיפר שבשנת הפעילות 2017 ( עת כהונתו של ראש העירייה איתמר שמעוני ) תקציב הפרסום בשלטים ברחבי העיר עמד על 48,900 ש"ח והפרסום היה על גבי בילבורדים בלבד.

בשנת הפעילות 2018, אז החל גלאם לכהן בתפקיד ראש העירייה בפועל, הוחל לפרסם בשלטים נוספים והתקציב זינק ביותר מ650000 ש"ח ועמד על כ 705000 ש"ח.

בשנת הפעילות הנוכחית, התקציב עלה ועד עתה הוא עומד, כך על פי התצהיר של רה"ע גלאם על כ896000 ש"ח, עליה של 848000 ש"ח משנת 2017  אך עליה של פחות מ 200000 ש"ח משנת 2018.

נציין שהתצהיר לווה גם בהצהרה על קמפיין פייסבוק וכתשובה לבית המשפט שהסכים לבקשת העירייה דחות את מועד הגשת התשובות של העירייה עד היום.

התצהיר של תומר גלאם

נזכיר שהדיונים בבית המשפט החלו בעקבות בקשתו של ד"ר שלומי סויסה שהגיש את העתירה באמצעות עורכת הדין תמר קידר שלאחר קבלת תשובת העירייה העבירה לבית המשפט מכתב ובו כתבה: " אבקש לציין כי מאחר והנושא נשמט מתצהירו של מר תומר גלאם ולדייק כדלקמן:

כי בשנת 2018 – ניתן הצו שניתן על ידי ועדת הבחירות האיזורית שאסר על מר תומר גלאם להוסיף את שמו וכינויו על שלטי חוצות היה בחודש ינואר 2018 (23.1.18)

כך גם בשנת 2019 הצו של ועדת הבחירות האזורית ניתנה ביום 31.3.19 – לפיכך, ה- 12% לכאורה של הפרסומים בהם נכלל שמו של תומר גלאם על שלטים של העיריה- היו בארבעה חודשים בלבד במשך תקופה של שנתיים – וגם זאת – בעקבות צווים של ועדת הבחירות האיזורית שחייבו אותו שלא לפרסם שמו וכינויו.

אבקש שהמידע הזה יועבר לידיעת כבוד השופט מלצר. "

כמו כן ציינה קידר ש" הנתונים הכספיים לא הוצגו על ידי הגזבר של העירייה. וכן לא הוסיף את עלות הפקת הסרטונים והתמונות שהוצגו בפייסבוק "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן