מרכז פניות נהגים ארצי של אגף התנועה פותח שירות מענה טלפוני 9666*

מרכז פניות נהגים ארצי של אגף התנועה פותח שירות מענה טלפוני 9666*.

מרכז פניות נהגים ארצי (מפנ"א) של אגף התנועה הוקם בשנת 2010 ונותן מענה למעלה מ 400,000 פניות באופן מקוון ובאמצעות דואר ישראל, המרכז מטפל בבקשות למידע כללי אודות דו"חות , לרבות דוחות תאגידים ועוד.

החל מהיום, יפתח מוקד טלפוני במספר 9666*, במוקד פועלת מערכת למענה אוטומטי 24 שעות ביממה ומענה אנושי הניתן בימים א' עד ה', בין השעות 8:00 עד 15:00.

הפניות המקוונות מקבלות מענה במייל חוזר או מטופלות תוך 48 שעות וכעת יהיה ניתן לבדוק ולברר אודות פניה גם במענה הטלפוני.

חשוב להדגיש כי מפנ"א אינו מטפל ו/או מכריע בסוגיות בהן בעל הרכב ו/או נהג הרכב שקיבל את הדו"ח מכחיש את או כופר בעבירות המיוחסות לו בדו"ח וסמכות זו נתונה לתביעה המשטרית או בית המשפט והדבר יתברר לאחר בקשת הופנה להישפט.

עוד חשוב להדגיש כי על פי החוק משטרת ישראל שולחת את הודעות הקנס לכתובת בעל הרכב באמצעות דואר רשום על-ידי דואר ישראל בלבד.

במקרים בהם מתקבלת פניה לאחר 90 יום בטענה כי הדו"ח לא התקבל במועד אין בסמכות מפנ"א להורות למרכז לגביית קנסות על ביטול תוספת פיגורים ללא אישור רשמי וכתוב של דואר ישראל, כי אי-מסירת הדואר נובעת כתוצאה מתקלה של דואר-ישראל ולא באשמת הנמען ועל כן מפנ"א אינה מטפלת בפניה ויש לפנות לגורמים המתאימים.

שימו לב: במשטרה מדגישים כי פנייה למשטרת ישראל אינה דוחה את זמן תשלום הקנס שיתכן ויגדל לפי החוק. אם תוגש בקשה להישפט בבית המשפט, גובה הקנס אם נקבע, ייקבע על ידו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן