הכתובת היתה על הקיר! זעזוע – 2 מורות, תלמידה ופעוטה נדבקו בקורונה – אחד המקרים בסיכון גבוה

לאחר התרעות רבות מצד מורים , מנהלים ומפקחים לפיהן השארת בתי הספר בעיר אשקלון ובכל הארץ פתוחים למרות התפשטות המגיפה, נראה שעכשיו מתחילים לשלם את המחיר. 

בשבוע האחרון נסגרו ארבעה מוסדות לימוד בעיר, לתלמידים בגילאים שונים, וכעת מסתבר שקצב ההדבקה הלך וגדל והעיר אשקלון נבוכה.

רה"ע גלאם ומורה בכיתה לאחר החזרה מהמגיפה באשקלון.
צילום ארכיון: סיון מטודי/דוסרות עיריית אשקלון

בתוצאות בדיקות שהתקבלו היום, מתברר ששתי מורות ממצפה ברנע נדבקו גם הן בקורונה, אחת המורות מגיעה ממשפחה עם רקע של סיכון גבוה.

בנוסף, גם תלמידה בבית הספר נדבקה בנגיף ולא הרחק משם הוחלט לסגור את גן צבעוני א' לאחר הידבקות בקורונה ושאר הנוכחים הועברו לבידוד.

נזכיר הכתובת על הקיר בעיר אשקלון כבר מזמן, ולמרות מאמצים של עיריית אשקלון למזער נזקים ככל הניתן, מסתבר שהנגיף ממשיך להתפשט ברחבי העיר.

כמו כן, לא ברור מדוע עדיין לא הוחלט על סגירת חופי הרחצה בעיר, המהווים מוקד משיכה מרכזי לתושבים רבים מהעיר ומחוצה לה כשההנחיות לא נשמרות במקום כמו שצריך.

בניגוד לחופי הים, בשאר חלקי העיר, במרכזי הקניות, בתי הכנסת, הגינות הציבוריות ועוד תושבים אכן משתדלים כמה שיותר להקפיד על ההנחיות במטרה להימנע מהדבקה ולא להדביק אחרים.

נזכיר שבעוד פחות מחודשיים בתי הספר והגנים אמורים להתחיל את שנת הלימודים, אולם עם התפשטות המגיפה לא ברור איך ואם בכלל תיפתח שנת הלימודים, גם אם יהיה לחץ מהורי הילדים שמעדיפים לחזור לשגרה ולא מבינים שהעולם כולו נמצא כעת בעיצומה של מגיפה גלובלית.

יזכו לפגוש אותו בתחילת השנה? הרב אביטן עם תלמידי הגנים. צילום ארכיון: יח"צ

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן