תושבים בשמשון: העירייה עשתה עלינו סיבוב – "לקראת הסיור של ביבי הבטיחו שיפוץ וממ"דים, היום שלחו מכתבי התרעה לדיירים"

החלם בעיריית אשקלון נמשך, הפעם שוב על חשבון התושבים בעיר ששמחו לאחר שקיבלו הבטחות.

לפני שבועיים בזמן המבצע הצבאי ביקר באשקלון ראש הממשלה נתניהו וערך סיור יחד עם רה"מ נתניהו. במהלך הסיור, השניים הגיעו לביתה של ז'קלין משיח ברחוב יאנוש קורצ'ק בשמשון.

האזור כולו לוקה בחסר בכל הקשור לטיפוח סביבתי, נראות הבניינים, נגישות וחמור מכך כמעט ואין מיגון ראוי באזור כולו. הדיירים פנו לעירייה מספר רב של פעמים ועל מנת להשתיק אותם קיבלו הבטחה מהעירייה לקראת הסיור של ביבי כי הנושא יטופל והבטיחו שיפוץ וממ"דים, והיום שלחו מכתבי התרעה לדיירים.

רה"ע אשקלון תומר גלאם ורה"מ נתניהו בסיור בשכונת שמשון אשקלון, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
"לקראת הסיור של ביבי הבטיחו שיפוץ וממ"דים, והיום שלחו מכתבי התרעה לדיירים", רה"ע אשקלון תומר גלאם ורה"מ נתניהו בסיור בשכונת שמשון אשקלון, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

אולם, למרות ההבטחות, הבוקר הדיירים כבר קיבלו את הכוונה האמיתית של עיריית אשקלון במכתב בו העירייה מתריעה בפניהם על סכנה בחלק החיצוני של המבנה ומודיעה כי על הדיירים עצמם לטפל בסכנה ולעשות זאת בהקדם, תוך שהם מחוייבים לעדכן את העירייה.

מבלי להתבלבל, ולמרות כל התלונות של דיירי האזור שלא נענו, העירייה כעת מטילה על הדיירים עצמם את האחריות ועוד מודיעה להם כי עליהם לטפל בנושא באופן מיידי, מה שנראה לדיירים יותר כמו הכנה לאסון למרות התלונות שהוגשו לעירייה עצמה שבחרה כאמור לא לא לטפל בסכנות למרות האזהרות וההבטחות ומהווה עבורת גם הכנה להודעת דוברות עתידית לפיה העירייה התריעה בפני הדיירים.

 

זקלין משיח אמרה היום: " שבוע לפני המבצע התלוננו בפני העירייה שחלקים מהבניין נופלים. במהלך המבצע נפלו עוד חלקים ואז הגיע סיור של ראש העיר וראש הממשלה, נכנסו אלי הביתה הובטחו ממד"ים הובטחו הבטחות ואז הבוקר אנחנו מקבלים כל הדיירים את המכתב, לי אישית שמו לי על הדלת כי אנחנו את המכתב וכתבו שאנחנו צריכים לטפל בבניין ולשפץ אותו ולסדר על חשבוננו בזמן קצר זה הממ"ד שקיבלנו."

המכתב שקיבלו הדיירים ברחוב יאנוש קורצ'ק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן