למרות שנלחמו על חייו: נפטר הפצוע בקטטה

הצעיר שנפצע במהלך הלילה בקטטה שהתפתחה בחניון אולם האירועים גני הצבי, נפטר לפני כשעה במרכז הרפואי ברזילי. במשך כל היום נלחמו על חייו עם מנות דמת ומנות פלזמה אך בסופו של דבר לא שרד את הפציעות. חבריו ומשפחתו אבלים.

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרת ישראל ממגן דוד אדום לאחר שכוחות הצלה הוזעקו במהירות לגן האירועים גני הצבי, מקום המשמש בדרך כלל לשמחות, וניסו להעניק סיוע ראשוני בשטח לצעיר שנפצע באורח קשה.

תחילה מצבו הוגדר בינוני עד קשה אולם תוך שעות ספורות התבררה עוצמת הנזק ומצבו הוגדר קשה – קשה מאוד, לאחר שסיים את הניתוח הראשון והועבר להשגחה מצבו שוב התדרדר והוא הועבר לחדר הניתוח פעם נוספת כשהרופאים רצים להביא לו מנות דם, תוך שחבריו ובני משפחתו מתפללים לרפואתו ומבקשים מהציבור ברשתות החברתיות להעתיר בעדו.

חברים ובני משפחה לא עזבו את האזור בו הצעיר קיבל טיפול ואף הביאו אברכים שיתפללו לרפואותו אולם עם השעות מצבו הוסיף להתדרדר וכאמור לפני קצת יותר משעה התקבלה הבשורה מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון לפיה הוא לא שרד את הפציעות ונפטר.

לצעיר חברים רבים, אישה ובני משפחה שרק חלקם קיבלו את הבשורה עד כה, ותיעודים מהאירוע בו רואים את הצעיר זוכה לעמוד כעד בחופה באירוע ומאוחר יותר ברחבת הריקודים הופצו ברשתות ( הערת המערכת: בעקבות צו איסור פרסום שיצא לפני דקות אחדות נשמטה כאן כעת הפיסקה המלאה והידיעה, לרבות הכותרת, עברה עריכה חדשה ).

ניידת מד"א בכניסה למרכז הרפואי ברזילי. אילוסטרציה, צילום ארכיון: דוברות מגן דוד אדום

ממשטרת ישראל נמסר: " משטרת ישראל חוקרת חשד לאירוע רצח, לאחר שאדם בשנות ה 30 עליו דווח כי נדקר אמש בשעות הלילה באירוע אלימות סמוך לגן אירועים במועצה האזורית חוף אשקלון, נפטר לפני זמן קצר בבית החולים ברזילי.

חוקרי המשטרה פועלים מקרות האירוע באופן מאומץ על מנת להגיע לזהות חשודים ומעורבים".

נזכיר שבלילה יצאה הודעה ממגן דוד אדום בה נכתב: " בשעה 03:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על גבר שנפצע בארוע אלימות סמוך לגן ארועים במושב במועצה אזורית חוף אשקלון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, גבר כבן 30 במצב בינוני עד קשה, מעורפל הכרה, עם פציעות חודרות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן