זכות עצומה: בנו של הרב יורם זצ"ל, הרב ישראל אברג'ל שליט"א הגיע לשיעור מיוחד באסף מימון

הרב ישראל אברג'יל, ממשיך דרכו של הרה"ח הרה"ג יורם מיכאל אברג'יל זצ"ל, הגיע הערב לאשקלון לשיעור תורה בבית החינוך אסף מימון.

הרב, בן דודו של מנהל בית החינוך, מאיר אברג'יל, הגיע למסור שיעור מרומם ומעצים שכלל בין היתר שיחת מוסר מעצימה להורים על חינוך הילדים.

מאות הורים ותלמידים השתתפו בערב החגיגי שהיה פתוח גם לציבור הרחב. לקחו חלק באירוע גם מנהל בית החינוך, מאיר אברג'יל, רב בית החינוך הרב דעי, וצוות המורים.

ההתרגשות העצומה שאחזה בתלמידים שבזמן השיעור היו יחד בתפילה לקראת בואו של הרב אברג'ל שליט"א היתה לאות ומופת בקרב החינוך הנהדר שמקבלים תלמידי בית הספר אסף מימון, המחנך לתורה, ייראת שמיים ואהבת ישראל.

הרב יורם אברג'ל זצוק"ל זכור לטוב משיעורי התורה הרבים שהיה מוסר, בהם גם שיעורי חת"ת ( חומש תהילים ותניא ) מיד אחרי תפילת שחרית כפי שהנהיגו אדמו"רי חב"ד והיה חסיד נלהב של נשיא הדור הרבי מלובביץ' והעביר את המסר של לימוד תורה מתוך ייראת שמיים ואהבת השם, גמילות חסדים ואהבת ישראל לכל אחד ואחת מעם ישראל בכל פינה בעולם.

לרב יורם זצוק"ל תלמידים רבים ברחבי הארץ והעולם והוא חיבר גם את סדרת הספרים 'בצור ירום' פירושו על ספר התניא הקדוש שחיבר רבי שניאור זלמן, האדמו"ר הזקן זצוקלל"ה נבג"מ זיע"א, בעל ה'תניא' וה'שולחן ערוך הרב' שנבחר על ידי הבעל שם טוב והמגיד ממעזריטש להיות פוסק בתורת הנסתר בספר התניא ובתורת הנגלה בשולחן ערוך הרב.

כאמור, בנו וממשיך דרכו של הרב יורם זצוק"ל, הרב ישראל שליט"א, ריתק את ההורים בשיעור המיוחד כשלאחריו הצטרפו גם תלמידי בית החינוך בהתרגשות עצומה וחברו להוריהם.

משפחותיהם של התלמידים ביקשו למסור תודה רבה להנהלת בית הספר והצוות החינוכי המסור על ההשקעה הרבה בתלמידים והחינוך הנהדר לכל אלו הפוקדים את שערי אסף מימון ולמרות שמדובר בכמות תלמידים גדולה יש תשומת לב מיוחדת לכלל התלמידים בכלל ובפרט.

שיעורו של הרב אברג'ל שליט"א באסף מימון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן