גורם: רעידת אדמה בעיריית אשקלון

בניין עיריית אשקלון

אתמול זומנו להנהלת העירייה שני עובדים בכירים, אדריכל העירייה אינג' אריק ברששת וסגן מהנדס העיר והממונה על הרישוי פרדי אברג'ל.

בשיחה נאמר לשניים שהם מפוטרים מהעירייה, ללא שימוע ובעוד בהנהלת העיר טוענים שלא דנים בענייני עובדים בתקשורת, המידע שהגיע לידי המערכת חושף תמונה מדאיגה.

נציין שבעבר הלא רחוק, במהלך הדיונים בעניינו של איתמר שמעוני, אמר ראש העירייה תומר גלאם שאריק ברששת נחשב לעובד טוב והרעיף עליו שבחים רבים כחלק מהעדויות שהושמעו כקטיגוריה על שמעוני.

אתמול כאמור זומנו כאמור אברג'ל וברששת לשיחה עם הנהלת עיריית אשקלון ונאמר להם שהוא מפוטרים מתפקידם בעירייה.

גורם אמר הבוקר: :" מדובר ברעידת אדמה של ממש. אם אנשים יידעו מה עומד מאחורי הפיטורים האלו זה עשוי להסתיים בצורה לא טובה, אין לאף אחד ביקורת על צורת העבודה שלהם אבל יכול להגיד לך שמעורבים בפרשה עניינים שהשתיקה לעת עתה יפה להם.

שניהם עמדו על שלהם והעדיפו שלא לעשות דברים שנוגדים את מה שהם חושבים שייטיב עם העיר בעוד אחרים החליטו שהם חייבים…. ( הציטוט המלא נשמר במערכת ) "

נדגיש שעל פי הגורם, במידה והדברים נכונים הרי שמדובר בדברים פלילים ולא ברור מדוע הפיטורין נעשו בזמן בו גלאם שוהה בארצות הברית ולא בזמן שהוא בארץ, למשל בשבוע שעבר או בשבוע הבא.

גורם אחר אמר: " בוא נגיד שהיו דברים בתיק של שמעוני סבבה? כשרצו לנגח את שמעוני נאמרו דברים טובים על ברששת במסגרת הדיונים על ידי ראש העירייה הנוכחי גלאם. איך הוא הפך תוך כמה חודשים מעובד כל כך טוב לעובד מפוטר? למה זה קורה? לי זה ברור אבל הדברים האלו עוד יתבהרו בהמשך. "

בנוסף, אתמול פרש היועץ המשפטי של החברה הכלכלית, עורך הדין אלי שאול מתפקידו בחכ"ל. בשיחה שערכנו הבוקר עם שאול הוא אמר: " אני מעדיף לחזור למגזר הפרטי שבו הייתי קודם לכן 12 שנה כעורך דין, לא מתאים כל הנושא של ההתעסקות במגזר הציבור.

אבל היית חבר מועצה, אז למה חזרת למגזר הציבורי?

"חשבתי שההתנהלות תהיה יותר מקצועית והתברר לי שלא טוב לי עם ההתעסקות בנושאים האלה. יש כל מיני עתירות ולהתעסק עם הנושאים האלה זה לא מתאים לי ואני מעדיף להיות במגזר הפרטי. "

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " איננו דנים בענייני עובדים בתקשורת. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן