הבשורה לה חיכו בעלי העסקים והעובדים שהוצאו לחל"ת באשקלון

שטרות כסף, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בשורות לתושבי העיר שהוצאו לחל"ת, בעלי העסקים והעצמאיים בעיר אשקלון

פעילת הציבור עו"ד תמר קידר, שמועמדת לראשות העיר אשקלון ופועלת ללא הרף למען התושבים ולהביא לתיקון ההתנהלות של העירייה בכל הקשור למלחמה וההיערכות אליה בחודשים האחרונים, למרות שהיא עדיין לא בעירייה, הצליחה הערב לבשרה הודעה חשובה לבעלי העסקים והעובדים שהוצאו לחל"ת באשקלון.

למרות שבעירייה לא פעלו מראש על מנת לדאוג לתושבי העיר להטבות מיוחדות או מיגון ראוי, וחרף העובדה שיישובים אחרים מקבלים הטבות גדולות בזמן בו אשקלון, העיר המופגזת ביותר בישראל בשנים האחרונות לא זוכה להן, מסתבר שיש מי שהצליחה גם הפעם להביא בשורה טובה שמחייבת את המדינה ואת עיריית אשקלון להשיב לעתירה שלה למען התושבים, כך הוחלט בבג"צ.

עו"ד תמר קידר – צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

תכנית הפיצויים תוארך

בנוסף, עו"ד תמר קידר הודיעה הערב על בשורה חשובה בהחלט לציבור העובדים שהוצאו לחל"ת, בעלי העסקים ויתר העצמאיים באשקלון ומסרה: " הבשורה הערב נוגעת לבעלי העסקים ועצמאים ומי שנמצא בחל"ת.

תוכנית הפיצויים למגזר העסקי בעקבות המלחמה תוארך גם לחודש דצמבר.

היום, 12.12.23 פרסם משרד האוצר תזכיר חוק לצורך הארכת התוכנית בחודש נוסף. בתוך כך יוארכו גם ההקלות לקבלת דמי אבטלה לעובדים שייצאו לחל"ת.

טרם נפתחה האפשרות להגיש בקשות למקדמות או תביעות לחודש נובמבר.

למעשה הפיצויים שיינתנו יהיו בשתי פעימות: פיצוי אחד עבור חודש אוקטובר (למי שהגיש) , ופיצוי עבור החודשים נובמבר-דצמבר (טרם נפתחה האפשרות) .

הרחבת התוכנית תהיה תקפה גם לגבי ההקלות בקבלת דמי אבטלה. כזכור, במסגרת תוכנית הפיצויים נקבעו הקלות בזכאות לדמי אבטלה, על מנת שגם עובדים שהוצאו לחל"ת בעקבות המלחמה יהיו זכאים לדמי אבטלה.

נעדכן ברגע שהתוכנית לחודש דצמבר תעבור בכנסת.
וכמובן, אעדכן ברגע שניתן יהיה להגיש בקשות למקדמות או תביעות. ערב טוב. תמר".

שטרות כסף, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל
שטרות כסף, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

קידר כבר הצליחה להביא החלטת בג"צ למיגון ראוי לעיר אשקלון, מי סיכל את המהלך?

נזכיר שבזמן בו תושבי היישובים האחרים החלו לקבל את ההטבות, עו"ד תמר קידר החלה מיידית בניסיון לגרום לעירייה לפנות לגורמים המתאימים ובדרכים הנכונות ללא שהיה במטרה להביא הטבות לתושבי העיר אשקלון.

בין היתר, ייצגה קידר תושבים רבים בסיוע לצורך קבלת עזרה מול הרשויות השונות אך עדיין בעירייה לא השכילו להביא את שלל ההטבות להן זוכים תושבי היישובים האחרים באזור למרות שכמות הטילים אצלם קטנה בהרבה מכמות הטילים בעיר אשקלון, שעדיין נותרה ללא מיגון.

בעבר קידר אף הצליחה להביא ניצחון לטובת העיר אשקלון בבג"צ, שחייב את המדינה למגן את העיר.

אולם מהלך לא מובן של עיריית אשקלון יחד עם הממשלה הביא לסיכול ההחלטה בדמות החלטת ממשלה שלבסוף כזכור אפילו לא הובאה למעשים ותושבי העיר נותרו עם ההודעה לתקשורת של העירייה, אך ללא מיגון ראוי וכעת העיר סובלת מהמהלך של העירייה.

מאירים את החג לחיילים הפצועים בר"מ 2

2 תגובות

  1. למרות שהיא אינה ראשית העיר.אינה חברה במועצה.אינה מקבלת הטבות.האישה הזאת פועלת ללא לאות עבור העיר אשקלון תושביה!איני קרובה שלה.איני חברה שלה.הכרתי אותה כשיצגה אותי בבית המשפט וגבתה סכום מלא!!
    כשאני נוסעת בעיר רואה פוסטרים של Tumor Golem בא לי להקיא!!ראש עיר של עצמות ומקורביו!!לי יש ממד בבית!!חורה לי שלאחרחם אין!!העיקר שישנן כיכרות שנבנו ע"י מקורביו של..התאוורות.פינוי רק המקורבים!!לא רואה את התושבים!!אפילו עברית הוא בקושי יודע!!
    מקוה שכולם השכילו ובבחירות הבאות הוא לא רק ילך הוא גם יעמוד בחקירה

  2. בוקר טוב ומבורך
    כל הכבוד
    חנוכה 🕎 שמח לכולם

    המשך יום טוב ומבורך לכולם
    בשורות טובות ושמחות
    ימים טובים וטובים יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן