קיבלתם מענקים ומיגון? תראו כמה תרומות הגיעו לעיריית אשקלון במלחמה

בעוד פחות משעה תתכנס ישיבת מועצת העיר אשקלון שלא מן המניין בה חברי המועצה אמורים לאשר מינויים לחלקם, ובנוסף לאשר מספר הקצאות ברחבי העיר.
כמו כן, לאחר המעצר השבוע של ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר על ידי לה"ב 433 בחשד לעבירות על טוהר המידות ושחיתות ציבורית, יש מי שמבקשים שבעיר אשקלון יתחילו לעבוד בשקיפות מול הציבור ויתחילו להעלות לאתר העירייה פרוטוקולים חדשים מהועדות שהתקיימו לאחרונה.
בתוך כך, חברת מועצת העיר, עו"ד תמר קידר שנלחמת עבור תושבי העירייה עוד לפני שנבחרה, ביקשה על פי חוק שיחשפו בפנייה את כמות הכספים שהגיעו לעירייה כתרומות מתחילת המלחמה והתוצאה בהחלט מפתיעה.
כמה תרומות הגיעו לעיריית אשקלון, תמר קידר חושפת את העירייה
כמה תרומות הגיעו לעיריית אשקלון, תמר קידר חושפת את העירייה
רק לפני שנגיע לכספים נציין שבעיריית אשקלון, ראש העירייה תומר גלאם ביקש לאשר תקציב של כ 800 אלף ש"ח עבור שכר והוצאות לשלושה חברי מועצה אותם בחר שישמשו כסגניו.
ועכשיו נעבור לתשובות שקיבלה תמר קידר מעיריית אשקלון לגבי הכסף, הנה הפוסט שהיא העלתה:  " איפה הכסף? יודעים כמה תרומות קיבלה עיריית אשקלון בתקופת המלחמה? התשובה: למעלה מ – 3.5 מיליון דולר ❗️❗️
פירוט: 💰 3,111,645 דולר 💲 אמריקאי וגם 💰200,00 לירות שטרלינג וגם 💰300,000 שקלים חדשים מה עשו עם הכסף? נברר בישיבת המועצה הקרובה ביום רביעי בשעה 18:00 לערך.
למה דווקא עכשיו? כי דרשתי שקיפות ולדעת את כל המידע לגבי התרומות שהתקבלו, ומי אישר אותן, עוד ביום 28.3.24. כעת, אין להם ברירה, והם חשפו אותם.
יש עוד מידע שאני נלחמת לחשוף. אשקף אותו עם קבלתו. אפשר גם אחרת, תמר קידר".
כאמור, בשעה 18:00 תתחיל באשקלון ישיבת מועצת העיר והיא תועבר בדף הפייסבוק של אשקלנייעס בשידור חי, לצפייה בישיבת המועצה תנו לייק לדף של אשקלנייעס בפייסבוק בלחיצה כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן