פועלים ולומדים: תלמידי מקיף א' ביקרו ביחידת מידע ואנליטיקה בבנק הפועלים

פועלים ולומדים דאטה ואנליטיקה: ביקור לימודי מיוחד של תלמידי מקיף א' באשקלון ביחידת מידע ואנליטיקה בבנק הפועלים

יחידת המידע והאנליטיקה מהחטיבה הפיננסית בבנק הפועלים אירחה את תלמידי כיתה י' במגמת 'מידע ונתונים' מבית ספר אורט מקיף א' באשקלון לביקור לימודי מיוחד.

מגמת לימודים חדשה נפתחה השנה במספר בתי ספר בארץ כמענה להתפתחות המואצת של תחום אנליזה מבוססת נתונים בעולם הטכנולוגיה ובשוק העבודה וגם בבית הספר מקיף א' באשקלון.

את המפגש פתחה הרצאה מעניינת מפי עופר סמו, מנהל התנדבות עובדים במרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, אודות הפעילות החברתית-קהילתית שמקיים הבנק ועל מידת החשיבות שהבנק מייחס לנושא. התלמידים קיבלו הכוונה להרצאות חינמיות בנושא התנהלות כלכלית נכונה באתר המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים.

צילום: יח"צ בנק הפועלים

בהמשך השתתפו התלמידים בהרצאה מרתקת ממנהל יחידת מידע ואנליטיקה בבנק ד"ר עופר דוד-זאדה, על הסכנות וההזדמנויות בעולמות הדאטה ברשת והבינה המלאכותית. התלמידים קיבלו הצצה למה שצפוי בתחום זה בעתיד ונכחו לראות כיצד מה שהם לומדים כיום – רלוונטי מאוד למי שיחליט לעסוק בתחום.

"מחמם את הלב שמשרד החינוך זיהה את הפוטנציאל הקיים בשוק ופתח את המגמה במטרה להכשיר את דור העתיד לאחד המקצועות הנחשקים כיום וכמובן לבית הספר שמחבר את התלמידים לפרקטיקה בתעשייה" ציין ד"ר דוד-זאדה.

התלמידים התרשמו מעבודת האנליסטים ומדעני הנתונים ביחידה והמפגש הסתיים בהצגת 'דשבורד' עם ניתוח תשובות לשאלון אותו מילאו התלמידים בתחילת המפגש, תוך הדגמת השימוש בנתונים כפי שלמדו התלמידים בביקור.

התלמידים, יחד עם סיגלית ישראלי, רכזת מגמת "מידע ונתונים" שמחו על המפגש שהמחיש לדור העתיד את חשיבות עולם הדאטה ומה צפוי לו בהמשך.

צילום: יח"צ בנק הפועלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן