מרגש: רה"ע קיבל סיכה

מרגש: סיכת 'עמית פול האריס' היוקרתית הוענקה לראש העיר אשקלון – הסיכה מוענקת לאות הוקרה ותודה על עשייה ותרומה מיוחדת לקהילה

דוברות עיריית אשקלון הודיעה היום כי ביום חמישי האחרון העניקו חברי מועדון רוטרי אשקלון את סיכת ׳עמית פול האריס׳ היוקרתית לראש העיר אשקלון, תומר גלאם, בישיבה חגיגית שנערכה במעמד נשיא רוטרי ישראל, דני גלבוע, נשיא רוטרי אשקלון, יורם שפר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' חזי לוי וחברי ארגון רוטרי אשקלון.

סיכת פול האריס מוענקת לאנשים נבחרים ברחבי העולם, זאת לאות הוקרה והערכה על פעילות, עשייה ותרומה משמעותיות למען הקהילה. הסיכה הוענקה לראש העיר ביוזמת מועדון רוטרי אשקלון דרום, בראשות חברי המועדון ונשיא יורם שפר שהיה על לא מזמן חברו לסיעה של גלאם, על שיתוף פעולה חסר תקדים לאורך השנים ולמען העיר ותושביה.

עוד הוענקו בישיבה תעודות הוקרה לשותפים לפעילות הארגון מטעם העירייה בתחומי החינוך הבלתי פורמאלי, בהם: מנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה עמירה-ביטון, מנהלת מחלקת חינוך סביבתי, יפעת מכלוף ומנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים, רות אטיאס. עוד הוענקה תעודה למנהלת המרכז הקהילתי נווה דקלים, אופירה סויסה בשל הפעילות המתקיימת במקום בשיתוף הארגון.

כמו כן, הוענקו תעודות הוקרה לפרופ׳ חזי לוי מנהל המרכזי הרפואי ברזילי ולמרגלית ברכה אלעזרא, יו״ר קרן עזר לזולת המשמשת לאורך שנים כשופטת בתחרות רוטרי נואם הצעיר.

ראש העיר, תומר גלאם, הודה על היוזמה והוסיף: ״הזכות היא שלנו, להעניק לתושבי העיר, לשפר את רווחתם, למלא את צרכיהם וליצור יחד קהילה מאוחדת, חזקה ומלוכדת. אני מודה למתנדבי הארגון ולגורמי המקצוע בעירייה על שיתוף הפעולה למען תושבות ותושבי אשקלון, בכל תחומי החיים״.

נשיא רוטרי ישראל, דני גלבוע: ״כל פעולה שרוטרי עושה בכל מקום בעולם משנה לטובה את החיים של הקהילה המקומית. מועדון רוטרי אשקלון דרום הינו מועדון פעיל ביותר בקהילה באשקלון וזוכה להערכת כל הגורמים בעיר שעוסקים ברווחת הקהילה״.

נשיא רוטרי אשקלון, יורם שפר: ״זוהי עבורנו זכות גדולה לתרום ולהעצים את הקהילה בה אנו חיים. אני גאה בחברי/ותי ובתפקידי כנשיא המועדון. הפעילות הקהילתית מתאפיינת בשיתוף פעולה הדוק עם גורמי הרשות ובראשם ראש העיר ידידי תומר גלאם. סיכת ״עמית פול האריס״ הבינלאומית הוענקה לראש העיר במעמד זה כהוקרה על פעילותו העניפה למען הקהילה בכללותה ובפרט לאוכלוסיות המוחלשות והאוכלוסיות עם המוגבלויות ברגישות יוצאת דופן כשאדם הוא עמוד התווך כאזרח ותושב שבע רצון״.

יורם שפר ותומר גלאם עם הסיכה החדשה. צילום: אלדד עובדיה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן