אתם קיבלתם? בעיריית אשקלון מספרים ש50 אלף תושבים קיבלו מענק

רה"ע אשקלון תומר גלאם ורה"מ ביבי בנימין נתניהו בסיור בשכונת שמשון אשקלון, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

טענות נגד העירייה בנושא המענקים? בעיריית אשקלון טוענים אחרת

תושבים רבים שנותרו חסרי מיגון בעקבות ההתנהלות השערוריתית של העירייה בכל הקשור למיגון העיר אשקלון ואי הרצון לסייע לתושבים שניצחו בבגצ למען מיגון אשקלון, טוענים כי הם לא מקבלים את המענק, למרות שהם זכאים.

לטענתם, לאחר ניסיונות רבים לקבל מענה מהעירייה הם קיבלו תשובה לפיה רק מי שמשלמים את המים בדירות הם הזכאים למענק, גם אם הם רק משכירים את הדירות לשוכרים שגרים בדירה בפועל, ועל אף שהם מתגוררים בבתים ממגונים.

לא פונו לבית מלון ולא קיבלו מענק

לאחר שנשמעו פניות בנוגע לאנשים בעלי כישורים רבים העונים לתנאים מסויימים וזכו לקבל פינוי מהעיר מסיבות כאלו ואחרות לבתי מלון, ישנם כאלו שנותרו בעיר ללא פינוי וללא מיגון וכעת גם ללא מענק.

עם זאת, בעירייה מזימים את הטענות וטוענים כי מעל 50,000 זכאים כבר קיבלו מענק מחוסרי מיגון באשקלון ומוסיפים שבימים הקרובים יקבלו שאר הזכאים את המענק.

בעיריית אשקלון טוענים: המענקים ייכנסו לחשבון

בהודעה שנשלחה אתמול מעיריית אשקלון לתקשורת נמסר שבהמשך למתווה הפיצויים עבור מחוסרי מיגון באשקלון עליו סיכם ראש העיר תומר גלאם עם שרי האוצר והביטחון, ויצא לדרך בשבוע שעבר, בעירייה מעדכנים כי עד כה למעלה מ-50 אלף זכאים, כ-70% מכלל הזכאים, כבר קיבלו את הפעימה הראשונה של הפיצוי.

כמו כן, כך נמסר מעיריית אשקלון, יתר הזכאים יקבלו את המענק לחשבונם בימים הקרובים בהתאם לקריטריונים שמפורסמים בפירוט באתר העירייה.

לא ענו לכם בטלפון? מוזר, בעירייה מעסיקים 30 מוקדניות

בעירייה ככל הנראה בחרו הפעם להתייחס גם לטענות על כך שאין מענה לתושבים והוסיפו בהודעה כי " עיריית אשקלון, באמצעות 30 מוקדניות ומוקדנים שהוקצו לטובת העניין, מעניקה שירות לאלפי פונים בנושא באמצעות המוקד הטלפוני הייעודי שהוקם במספר 9835*. בעקבות כך, מורגשים עומסי המתנה. בכל אופן, בעירייה מדגישים כי כל פנייה נבחנת ומטופלת ביסודיות ובמקצועיות על מנת לתת מענה מירבי ככל הניתן לתושבים.

לנוחיות התושבים ועל מנת לחסוך להם זמן יקר, השיקה העירייה טופס לבדיקת זכאות למענק. במידה והמבקש לא נמצא זכאי והוא מעוניין לערער על כך, הוא יופנה לטופס ערעור ייעודי. במידה ותושב מתקשה במילוי הטופס נציגי עירייה מסייעים בנושא פרונטלית"

רה"ע אשקלון תומר גלאם ורה"מ ביבי בנימין נתניהו בסיור בשכונת שמשון אשקלון, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
זוכרים את זה? רה"ע אשקלון תומר גלאם ורה"מ בנימין נתניהו בסיור בשכונת שמשון אשקלון, לאחר הסיור העירייה יצאה בהבטחות והצהרות ובפועל – מה עם המיגון? צילום ארכיון: עמוס בן גרשום, לע"מ

חרבות ברזל: ב.ד.ה הותרו לפרסום שמותיהם של הרוגים נוספים מירושלים – ירושלמים חדשות ירושלים – מעודכנים בבירה

13 תגובות

  1. היי אני תושבת אשקלון ללא ממ"ד 6 נפשות ופינינו את עצמנו לצפון מרגע הלחימה ועד היום

  2. שקרנים מושחתים מלא משפחות עם ממד קיבלו מענקים מקשרים בתוך הערייה שיפרסמו את כל השמות שקיבלו מענקים אני גר עם אימי המבוגרת כבר מעל 10 שנים בגלל שאני לא רשום בחשבון המים לא מגיע לי מענק למה?? מה הקשר??אני מוכן לתת לכל כתב שמות של משפחות שלמות שקיבלו מענקים ושיש להם ממד

  3. היי שלום רב אני תושבת אשקלון גרה ליד בית החולים . עובדת בק. גת כי תושבת אשקלון הייתי רוצה גם לקבל פיצוי .גם לי מגיע כמו אזרח ישראל שגר באשקלון תחת אש נסיעות לעבודה וחזרה לא משנה מה המעמד שלי אני אדם כמו כולם

  4. פניתי למוקד אך לצערי אין מענה בכל שעות היום לאחר המתנה רבה נאמר לי שיש להשאיר הודעה בבואי להשאיר הודעה נאמר שהתיבה מלאה מביש. אני זכאית למענק היות ואין לנו מיגון קיבלתי תשובה שלילית. פניתי שוב ונאמר לי שהיות ואינני בעלת הנכס אזי אינני רשאית למיגון היות והוריי ז"ל רשומים כבעלי הנכס. תשלומי מים וארנונה משולמים על ידינו באופן שוטף אז זה בסדר שאיננו בעלמ הנכס ומשלמים מים וארנונה מה העיוות הזה????

  5. לצערי פניתי למוקד אין שום מענה לאחר המתנה ממושכת נאמר כי יש להשאיר הודעה בבואי להשאיר הודעה נאמר כי התיבה מלאה ולא ניתן להשאיר הודעה מביש. אני מתגוררת בדירה בותיקי אשקלון דערת עמידר ללא מיגון בתשובה שהתקבלה נאמר לע שאינני בעל הנכס ועל כן אינני רשאית למענק. ברור שאינני בעלת הנכס אנו בשכירות של חברת עמידר נראה תמוה כל הנושא הזה

  6. לא מענקים ולא גרביים עד שעונים עונים כמו רובוט מזעזע לדעת שבזמן מצוקה אין עם מי לדבר מהיום ה2 ללחימה ביקשתי פינוי וקיבלתי ברקס למי לא פניתי למוקד עירוני לרווחה לפיקוד העורף ואפילו לטלפון ה"אישי" של ראש העיר חבל שאני לא מכירה משהו שמכיר משהו והוא חבר /מקורב/משפחה כל כך עצוב המצב התקשרתי וזעקתי לעזרה מתוך מצוקה אמיתית שלי ושל הילדים והכל נופל על אוזניים אטומות

  7. בטח קיבלנו. וגם אנשים שיש להם ממד בדירה קיבלו. וגלאם תפסיק לחרטט את כולם תחת הניהול הכושל שלך טיפדתה תוכניות פינוי בינוי שהיו אמורים להיות בעיר. העיקר עשיתה אגם בעשרות מיליונים בינקום למגן את העיר.

  8. עירייה מטורללת שיקולים הזויים מי שבאמת מגיע לו לא מקבל פסיכים כולםעם ההחלטות המטומטמות וההזויות שלהם מי שלא מגיע לו מקבל דאגו למקורבים שלהם

  9. עם ארנונה ,מים על שמי חוזה שכירות בדירה לא מפוצלתאין מקלט ציבורי .תעודת זהות חסר שרק יבקשו לצלם תמונה של הבית והרחוב בו אני גרה .
    אנו כבר קרוב ל9 ימים עם ההתעסקות עם זה .
    אין עם מי לדבר

  10. כן חפצה העיריה צריכה שיש מיגון בדירה משפחה עם ילדים שנמצאים בטראומה בוכים ובחרדה ולמה כדי לקחת אותם ברגע שקט ההורים ולקנות להם דבר שיעשה להם ממש שמח .jבבקשה חפצה אותם תודה.

  11. או מקורבים. או לכיס של העירייה "לבנות" עוד כיכרות שלא יודעים להשתמש בהן באשקלון. אנשים נכנסו להירשם ראו שאין אתר ואין נעליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן