הכירו את הוטליה – אתר המלונות של ישראל

אם גם אתם בחיפוש אחר המלון המושלם בישראל, הגיע הזמן שתכירו את אתר הוטליה, האתר שמרכז את כל המידע החשוב על מלונות מומלצים בישראל, בכל אזורי הארץ.

מה יש באתר המלונות הוטליה?

כולנו מעוניינים לאתר מלון מומלץ בישראל לחופשה הבאה שלנו וכאשר מתחיל תהליך החיפוש אחר המלון המתאים, רובנו הולכים לאיבוד בין מבחר המלונות הקיים. אתר חדש בשם הוטליה, מרכז מידע חשוב על מלונות מומלצים באזור הצפון או המרכז וגם בתי מלון בדרום הארץ ומאפשר לכם לקבל החלטה נבונה יותר.

באתר, תוכלו למצוא סקירות מקיפות על כל מלון ומלון, כאשר המבנה של האתר נוח למדי ומאפשר לכם לבחור במלון בהתאם לאזור הרצוי של החופשה. בעמוד המידע על מלון כזה או אחר, תוכלו לקבל מידע אודות המחירים לחופשה במקום, מתקני המלון הקיימים בו, היתרונות והחסרונות שלו וגם מידע על היחס של צוות המלון, רמת השירות, רמת הניקיון ואיכות האוכל.

כיצד אתר הוטליה יכול לסייע לכם?

ראשית כל, האתר יכול לסייע לכם בצורה משמעותית בהכרת המלון וזאת מאחר והמידע בהוטליה מתעדכן לעיתים תכופות. שנית, באתר תמצאו גם תמונות וסרטוני וידאו מהמלון (בחלק גדול מהם) וחומרים אלו יכולים לסייע לכם להבין כיצד הדברים נראים באמת. בנוסף, אתר המלונות הוטליה מרכז גם מבצעים, הנחות ודילים על מלונות מובילים בישראל ואם ברצונכם לחסוך כסף במחיר החופשה, זו אחת הדרכים המוצלחות לעשות זאת.

צילום: DEPOSITPHOTOS

בדיקת מלון ספציפי מול מלונות באזור

בסוף כל מאמר על מלון כזה או אחר, יופיעו לכם אופציות נוספות למלונות באזור. כך לדוגמה, אם ברצונכם להזמין מקום מצפה הימים שבצפון, תוכלו לקבל מידע גם על מלונות דומים אשר עשויים לעניין אתכם ונמצאים גם הם בצפון הארץ, כמו למשל מלון גומא שבכנרת, מלון יערות הכרמל בחיפה ומקומות נוספים.

מה היתרונות של הוטליה על אתרים אחרים?

אתר הוטליה הוא אתר אשר מספק מידע על מלונות ומקשר אל אתרים אחרים, בהם ניתן לבצע את ההזמנה. צוות האתר עושה מאמצים גדולים על מנת לספק לכם מידע על החלופות השונות ולא פעם תוכלו לראות קישורים להזמנה מהאתר הרשמי של המלון, אתר בוקינג, אתר הוטלס או אתרים אחרים אשר מציעים דילים, הנחות ומבצעים.

מהיכן נלקח המידע המופיע באתר?

כל המידע המופיע באתר המלונות הוטליה, נאסף משלל מקומות: האתר הרשמי של האתר או של רשת המלונות, מידע עדכני באתרים להשוואת מחירים כמו הוטלס, בוקינג, הוטלס קומביינד ואתרים נוספים, כמו גם מידע המגיע ממבקרים ואורחים אשר פקדו את המלון בתקופה האחרונה והסכימו לחלוק עם צוות האתר את ההתרשמות שלהם מהמלון.

לסיכום, כאשר מתכננים לצאת לחופשה בארץ, כדאי לבקר באתר המלונות החדש "הוטליה" ולקבל מידע אמין, מפורט ומקיף אודות בתי המלון המומלצים והמובילים בישראל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן