מבולבלים? תראו איזה תפיסה בוצעה על ידי עיריית אשקלון

במשטרת ישראל עלו בחודשים האחרונים מספר ענות על כך שעיריית אשקלון מסרבת לשתף איתם פעולה בנושא פריסת מצלמות ברחבי העיר, במטרה לאתר פעולות עברייניות ולמגר פשיעה.

עם זאת, מסתבר שההשקעה הכספית הגבוהה ששמה עיריית אשקלון מכספי התושבים על פרוייקט מצלמות ברחבי העיר, המצלמות עדיין קיימות.

כעת נשאלת השאלה מדוע בעירייה סירבו לשתף פעולה עם המשטרה אך שימו לב איזה פשיעה אדירה הצליחו לאתר בעירייה באמצעות המצלמות.

הערב הודיעה דוברות העירייה כי: "

*דוברות עיריית אשקלון:*

*מגבירים את הסדר הציבורי: אותר חשוד בריסוס גרפיטי והשחתת רכוש ציבורי*

*החשוד אותר באמצעות מערך המצלמות העירוני; תלונה הוגשה למשטרת אשקלון*

בתקופה האחרונה, עדים בעיריית אשקלון למקרים רבים של ריסוס בגרפיטי על גבי מתקנים עירוניים, לעיתים אף כאלה שרק הושלמה בנייתם. בהתאם למדיניות העירייה לטיפוח פני העיר ושמירה על הסדר הציבורי, הוחלט לפעול על מנת לאתר את החשוד במעשה.

באמצעות מערך המצלמות העירוני, הפרוס בכל רחבי העיר ומשדר בכל שעות היממה למוקד הרואה העירוני, הצליחו בעירייה להתחקות אחר חשוד במעשה שביצע גרפיטי במוקדים שונים בעיר – על גבי מתקני מיחזור, ברזיות, תחנות המתנה ועוד. כנגד החשוד הוגשה תלונה במשטרה והנושא נמצא בחקירה.

ריסוס גרפיטי בצורה שאינה מוסדרת וללא קבלת אישור מהעירייה, פוגע בנראות ובחזות המרחב הציבורי.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

מעבר להיותו של הגרפיטי מפגע חזותי, המעשה נחשב לוונדליזם והשחתת רכוש ציבורי והעוברים על החוק צפויים לקנסות כבדים.

בעירייה מבהירים כי ימשיכו בפעולות לאיתור של מבצעי גרפיטי ללא אישור, על מנת למגר מקרים כאלו, במטרה לשמור ולהגביר את הסדר הציבורי".

צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן