הורים לתלמידים באשקלון: הילדים עם כוויות סיגריות, גלאם מתעלם מאיתנו

רגלו של אחד הילדים

הורים לתלמידים בבית ספר מוכר באשקלון טוענים כי הילדים שלהם סופגים אלימות קשה במקום, הכוללת בין היתר גם כיבוי סיגריות על גופם ויחס מזלזל ולמרות פניותיהם ללשכת ראש העירייה על מנת להיפגש עם ראש העירייה תומר גלאם, הוא בוחר להתעלם מהם.

לטענת ההורים, הובטח להם שהתלמוד תורה בו ילדיהם לומדים, יועבר למקום אחר, אולם הדבר לא נעשה וגם הבטחות שקיבלו לפני הבחירות בכנס שערכו עבור תומר גלאם.

בתוך כך כאמור, ההורים טוענים שילדיהם סובלים מאלימות קשה מצד תלמידים אחרים, הכוללת גם כיבוי סיגריות על גופם, ולמרות פניות רבות לגלאם על מנת שיממש את הבטחתו להורים טרם הבחירות, לטענתם הוא לא נפגש איתם ועל אף שהובטח להם מבנה בו יוכלו להפעיל את התלמוד תורה במתחם משלהם, הדבר לא נעשה.

ההורים מתכוונים להפגין מחר מול בניין העייריה, למרות שביום השישי האחרון וגם הערב, מוצאי שבת קודש, הם קיבלו פניות מצד גורמים שונים בעירייה במטרה ליישר את ההדורים ולראות כיצד פותרים את סוגיית מעבר התלמוד תורה למתחם אחר.

רגלו של אחד הילדים
כוויות ואלימות? תלונות על כיבוי סיגריות על ידי תלמידים אחרים

גורם אחר סיפר למערכת כי יש כעת מאבק בתוך העירייה בנושא הקמת אגף חינוך חרדי, דבר שזוכה להתנגדות מחברי והנהלת העירייה, שלא מעוניינים בפתיחת אגף נוסף של חינוך וטוענים כי מי שמנסה לדחוף להקמתו רוצה להשתמש באגף על מנת למשוך תקציבים נוספים ומקומות למינויי מקורבים.

תגובת פלא יועץ לטענות ההורים באבן ישראל

ניסים כלפון, חבר מועצת העיר לשעבר ומנהל מוסד 'פלא יועץ' הגיב היום: " הרב בלוי, רב העיר לשעבר ז"ל, ביקש להקים מוסד לבני תורה בעיר אשקלון על מנת להוזיל עלויות לאברכים ועל כן פתחנו מסגרת שנקראת 'אבן ישראל' שנמצאת בתוך בית הספר היסודי 'פלא יועץ'. כאשר לשתי המסגרות יש הפסקות נפרדות.

לגבי 'אור אליעזר' אציין שעמותת 'אבן ישראל' נפתחה לפני שנתיים בלבד, 'פלא יועץ' קיים כבר 30 ואנחנו הקמנו לפני 10 שנים את מוסד אבן ישראל. כאמור העמותה נפתחה לפני שנתיים בדיוק, כשהוצאנו מכתבים להורים ולתלמידים, קיבלנו איומים בשנה האחרונה שבמידה ונשתמש בשם 'אבן ישראל' שהפך להיות עמותה רשומה, נקבל תביעה בבית דין.

החלטנו שלא נאבקים ומוותרים על השם, ולכן פתחנו עמותה אחרת בשם 'אור אליעזר' על שם הרב אליעזר פאפו זצ"ל, ובא לציון גואל. מאז החלו הכפשות שאני בהלם מהם, לא הבנתי איך אני לא בחקירות במשטרה אחרי ההכפשות ששמעתי על עצמי.

לגבי מכתבים היוצאים לתלמידים על אלימות, המכתב יוצא כאשר ילד משתמש בידיים או בשפה לא נקייה ולאחר 2 התראות. רק בפעם השלישית הילד מושעה על פי החוק

לגבי התלונות על כיבוי סיגריות על ידי מאן דהו מהתלמידים בדרך כלשהי, אצלנו אין בכלל סיגריות. מתפלא על ההורים, אם זה היה נכון, למה לא הלכו באותו רגע למשטרה? למי הם מחכים? לא הודיעו למחנכים או למנהל מדובר בדברים שהם בסתר? דברים מאוד מוזרים. המטרה שלהם היא הכפשה וזה נעשה ברשעות הכי גדולה שיש".

אש ועשן, פיצוצים ופצועה: דרמה בשריפה במסעדת פבלה באשדוד – אשדודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן