" לא מסכימה שאשקלון תהיה עיר מקלט למתעללות " הפגנה מול סייעת חשודה

ביום שני האחרון הגיעו אמהות רבות לדירת מגורים בשכונת אפרידר לאחר שסייעת שחשודה בהתעללות בילדים בפעוטון בבאר יעקב הגיעה למקום לצורך מעצר בית.

תוך זמן קצר האמהות כבר שינו את היעד ועברו לשכונת אגמים, אחת האמהות אמר לנו היום: " בדרך לא דרך העבירו אותה למעצר בית בכתובת אחרת, גם באשקלון הפעם בשכונת אגמים.

אישור ההפגנה היה לרחוב הסנה, אך לאחר שמצאנו את הכתובת התאספנו להפגין ומצאנו את הדירה וביקשנו להפגין בכתובת החדשה. "

עוד היא אמרה: " היינו בהפגנה וכל הזמן ראינו שהיא מציצה, מדליקה ומכבה אורות והשכנים יצאו והצטרפו אלינו להפגנה תוך שהם מנסים להבין בדיוק מה קרה".

את אירועי הערב היא המשיכה ותאר ואמרה: " שכן אחד שבאמת הפריע לו הרעש ירד לברר מה קורה, הוא חשב שאנחנו מפגינות נגד עילת הסבירות ומסתבר שהוא אבא של אחת החוקרות בתחנת אשקלון שמטפלת בתיקים מהסוג הזה ואמר לנו: " מה אתן לא קיבלתן כאפה או שניים בתור ילדות?" הדבר הרתיח את כל האמהות. והוא המשיך: " כל גננת הפכה פתאום למתעללת? " האמהות הנדהמות כעסו על הדברים ושכנים אחרים ירדו והצטרפו אלינו.

בשלב מסויים השוטרים ביקשו מאיתנו להתארגן לסיום והלכנו הביתה, אני לא יודעת מי אבל איכשהו נכנסו לבניין ושמו את התמונות על הדלת של הבית והיה הרבה רעש בנושא.

המסר שרצינו להעביר הוא שאשקלון היא לא עיר מקלט למתעללות או מתעללות לכאורה וזה המסר שהעברנו למשפחה שאנחנו נמשיך את ההפגנות עד שהיא לא תהיה כאן".

נציין שהחקירה נגד הסייעת עדיין נמשכת, אחת האמירות שלה כלפי אחד הילדים במעון היתה שהיא תשבור לו את הגב.

צילום: אביב כהן, מטה מאבק האמהות
צילום: אביב כהן, מטה מאבק האמהות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן