משפחתו של הרופא האהוב מגיבה לטענות כוחות הביטחון

הערב, לאחר צאת השבת, פורסמה הודעה לתקשורת מטעם משפחתו של סא"ל ד"ר אבי הרלב ז"ל, שנורה למוות ביער להב בשבוע שעבר, לא הרחק מביתו.

המשפחה ביקשה להדגיש כי היא לא תוקפת את המשטרה ואת רשויות החקירה, אלא מבקשת בירור יסודי של העובדות.

ההודעה כוללת, בין השאר, מספר סעיפים שנועדו לסקור את חייו של אבי הרלב ז"ל, ומפורסמים על מנת להפריך את האפשרות ששם קץ לחייו:

להלן המכתב בלשונו המקורית. המכתב מתחיל עם עמדת המשפחה על נסיבות המוות. לאחריו מסבירים במשפחה על מקרים קודמים שבהם אירוע פח"ע זוהה בטעות כהתאבדות. ולסיום נכתבו קורות חייו של אבי.

בהודעת משפחת הרלב נכתב: ״אנו דוחים את השמועות המופרכות אודות נסיבות מותו של אבי שנפוצו מאז מותו. אנו משוכנעים מהרגע הראשון שאבי נרצח. עתידו של אבי היה לפניו בכל המישורים.

הוא היה אדם פעיל מאוד, חיוני ואופטימי, איש משפחה אהוב על רבים ורופא מצטיין באמצע הקריירה המקצועית.

רק בימים האחרונים אבי פעל והשתתף בתכנון תכניות לעתיד, הן בנושאים הנוגעים ליישוב, והן במסגרת ההתנדבות לשירות המילואים אותו התכוון להמשיך, כפי שסיכם עם מפקד החטיבה שעות ספורות לפני מותו – וכפי שסיפר המח"ט בהלוויה הצבאית שנערכה לאבי.

אנחנו קוראים למשטרת ישראל לבחון באופן יסודי את כל כיווני החקירה, כולל האפשרות לאירוע לאומני.

נציין כי באירועים דומים בעבר – כגון במקרי הרצח של הרב משה טלבי ושל ירון גיספן ז״ל – הרושם הראשוני של גורמי החקירה, שמדובר באובדנות, התברר כשגוי.

במיוחד במקרה זה, כשאבי היה בדרכו משירות מילואים ולבוש מדי צה"ל, נדרשת בדיקה מקיפה וממצה.

אנחנו מבקשים ומצפים ממשטרת ישראל וגורמי הביטחון, אותם אנו מעריכים ומוקירים מאד, להמשיך ולמצות את החקירה עד תום ולמצוא את המפגעים".

כזכור, לפני מספר ימים נמצא סא"ל ד"ר אבי הרלב ללא רוח חיים ביער סמוך לביתו לאחר שחזר משירות מילואים.

הערכת המשטרה בשלב ראשון היא כי מדובר על אירוע אובדנות, אך משפחתו אינה מסכימה עם הקביעה הזו ומבקשת למצות את כל כיווני החקירה.

צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי, צילום רפואי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן