שנה לבחירות: ממוצ"ש הקרוב ראש העירייה בפועל סופיה ביילין ולאיזה תאריך מעניין דחו את ישיבת מועצת העיר?

סופיה ביילין ממלאת מקומו של רה"ע תומר גלאם שנבחר בדיוק לפני שנה לתפקיד ראש העירייה תחליף אותו ממוצש"ק ולמעשה תכנס לתפקיד ראש העיר בפועל, תפקיד אליו נכנס גלאם לאחר השעיית רה"ע הקודם איתמר שמעוני.

ביילין תחליף את גלאם שיזכה לייצג את תושבי העיר בביקור חשוב ואסטרטגי בעיר בולטימור בארצות הברית ויעמוד בראש משלחת עירונית שמטרתה לחזק את השותפות בין הערים.

במהלך ביקורו, ישתתף ראש העיר באירוע חגיגי של AIPAC השדולה למען ישראל ובישיבת הוועד המנהל של הפדרציה היהודית של בולטימור. בין היתר, ייפגש גם עם ראש העיר בולטימור ועם הנערות מאשקלון שעושות שנת שירות במקום.

לגלאם ייצטרפו דפנה ביטון מנהלת אגף התנו"ס ועוד מספר נציגים מהעיר במשלחת המוגדרת על ידי העירייה כמשלחת מאוד רצינית וחשובה.

למרות שביילין תחליף את גלאם והיא בעלת יכולות מרשימות ותצליח לבדה לנהל את ישיבת מועצת העיר, ישיבת מועצת העיר הקרובה תידחה בשבוע בשל ביקורו של ראש העיר בבולטימור תידחה ישיבת המועצה שתוכננה ליום שני הקרוב והיא תיערך ביום שני 11.11.19 וזאת על מנת שראש העיר יוכל להשתתף בה, חברי המועצה קיבלו על כך הודעה מראש.

נציין שישיבת מועצת העיר תתקיים שעות ספורות אחרי פרסום תוצאות הכרעת הדין בעיניינו של ראש העירייה איתמר שמעוני וגורם בעירייה מסר שהישיבה נדחתה בלי שום קשר לדיון של שמעוני, מכיוון שגלאם רצה להיות נוכח בישיבת מועצת העיר..

סופיה ביילין
צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן