אימה בכביש באשקלון: חשוד נעצר לאחר שתקף קורבן בגרזן

ויכוח בכביש הסתיים בתקיפה אלימה: חשוד נעצר לאחר שתקף קורבן בגרזן

ויכוח בכביש באשקלון הסתיים בתקיפה אלימה באמצעות גרזן, לאחר מצוד נעצר החשוד בתקיפה לאחר שהקורבן תיאר את רגעי האימה שעברו עליו בזמן בו הוא נסע בכביש.

לפי הדיווח, הוויכוח החל באזור התעשייה בעיר לאחר מחלוקת בעת שימוש בכביש, החשוד חסם את רכבו של הקורבן ויצא לעברו כשהוא אוחז בידו גרזן. לאחר שהקורבן ניסה להימלט, החשוד ניפץ את חלון רכבו באמצעות הגרזן ונמלט מהמקום תוך שנפתח מצוד משטרתי עם קבלת הדיווח מהקורבן וחשש ממקרי אלימות נוספים.

לאחר מצוד: נתפס החשוד בביצוע התקיפה

בעקבות דיווחו של הקורבן, חוקרי משטרת אשקלון פתחו בחקירה וביצעו פעולות לאיתור החשוד. במהלך החקירה התברר כי בת זוגו של החשוד הייתה עמו ברכב בזמן התקיפה.

לפני מספר ימים הצליחו השוטרים לאתר את החשוד, תושב אשקלון בן 25 ולעצור אותו לחקירה בחשד לתקיפה אלימה, חבלה במזיד והשחתת רכוש. בסיום החקירה יוחלט האם להביאו בפני בית המשפט.

מקרה זה מדגיש את החשיבות של תכנית זירו (ZERO) אלימות, שמטרתה לטפל באופן מהיר, נחוש וממוקד בעבירות בריונות ואלימות שפוגעות באזרחים שומרי חוק. תכנית זו נועדה להבטיח מעצר והבאה מהירה לדין של עבריינים שנוקטים באלימות בניגוד לחוק.

התקיפה האלימה באשקלון מעוררת חשש בקרב רבים מפני עלייה באלימות בכבישים. חשוב לזכור כי נהיגה זהירה ואחראית, תוך הקפדה על כללי התנועה והתחשבות בנהגים אחרים, יכולה למנוע מקרים רבים של אלימות מיותרת.

קרדיט דוברות המשטרה

שליח מזון מהיר נתפס פורץ לבית העסק שהעסיק אותו בעיר הקודש ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן