יוזמה מרגשת של מאוחדת באשקלון: "רוקדים בורוד" להעלאת המודעות לסרטן השד, בהשתתפות ראש העיר, תומר גלאם

המסורת נמשכת: זו השנה השלישית בה מקיימת מאוחדת ערב זומבה "רוקדים בוורוד" בשיתוף עם סטודיו K ועמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות ולחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד

"רוקדים בוורוד" התקיים זו השנה השלישית ביוזמתה וניהולה של הגב' ליאורה סוויסה – אחראית קידום בריאות במאוחדת באשקלון.

כ-150 נשים, השתתפו באירוע החשוב, בהן הגב' יוכי מאיר, מנהלת המרחב במאוחדת אשר בירכה את המשתתפות על חלקן בהצלחת האירוע – שכל כולו הופק באמצעות תורמים נדיבים בהם מאור קורן – סטודיו K, מדריכות הזומבה – אורית אלדבח ורגינה פיינגרש ושמעון אלעזרא – חברת "אלבר" שתרם את התלבושת האחידה.

כל ההכנסות מהאירוע העוברו אל גליה כהן, נציגת "אחת מתשע" אשר כיבדה בנוכחותה וחזרה פעם אחר פעם על המסר החשוב של העמותה: "גילוי מוקדם מציל חיים".

המשתתפות שמחו לראות את תמיכתו של ראש העיר, מר תומר גלאם, במהות האירוע ובירך על העשייה. גלאם אף השתתף בחלק מן הערב ופצח בריקוד זומבה.

לדברי ליאורה סוויסה, מקדמת הבריאות במאוחדת אשקלון: "הפעילות מביאה למודעות החשובה, שכן 'גילוי מוקדם מציל חיים' – זו אינה רק סיסמא ולכן אנו ממליצים במאוחדת להיבדק, לעשות ממוגרפיה, להיות קשובות לגוף שלנו.

לשמחתי, נשים רבות השתתפו באירוע, נשים רבות מעורבות וקשובות לגוף שלהן ומטרת כולנו הינה להעצים ולחזק נשים אחרות, בדרכן לבצע את הבדיקה המשמעותית".

צילום: יורם רווח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן