שערוריה באשקלון: למעלה מ 150 תלמידים לא חזרו ללימודים

למעלה מ 150 תלמידים לא חזרו ללימודים מחופשת הפסח, בעקבות התנהלות עיריית אשקלון מולם הוריהם, למרות הבטחות מפורשות שניתנו להורים לטענתם, מראש העירייה תומר גלאם בכנס טרם הבחירות האחרונות.

התלמידים, כולם לומדים בתלמוד תורה אבן ישראל ששוכן בשנים האחרונות במבנה של בית הספר 'פלא יועץ', לא חזרו ללימודים בעקבות תלונות רבות על אלימות שהם סופגים בבית הספר, כשבחלק מהמקרים הורים העבירו למערכת צילומים של ילדיהם חבולים לאחר יום לימודים.

בעקבות השערוריה ביום ראשון הקרוב: הפגנה של ההורים והילדים מול בניין עיריית אשקלון

בין היתר, בתחילת השנה פוטר מפקח שאמור היה לוודא עבור ההורים לתלמידים שהלימודים מתנהלים כתיקנם על פי רוח המקום שנבחרה על ידי ההורים שבחרו חינוך בדרך מסויימת עבור ילדיהם אך בעקבות התנהלות שערוריתית של עיריית אשקלון כעת בחרו שלא להחזיר את הילדים לספסל הלימודים.

ביום ראשון הקרוב תתקיים הפגנה של ההורים מול בניין העירייה, לאחר שטרם הבחירות הבטיח ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם כי ידאג לתלמידים למבנה חדיש וייתן את כל המענה שההורים צריכים.

ההורים: למרות ההבטחות לפני הבחירות, גלאם מתעלם מאיתנו

אחד ההורים שפנה אלינו אמר: " הורים רבים פנו לעירייה וחלקם ניסו להגיע לגלאם בעצמו באמצעות פניות ללשכת ראש העיר אולם שם הפנו אותם לגורמים אחרים ולא הביאו להם לשוחח עם ראש העירייה".

הורה אחר הוסיף: " בעירייה מורחים אותנו פעם אחר פעם, לא ייתכן שילדים יילכו ללמוד בבוקר ויחזרו בצהריים חבולים וייחשפו לדברים שאנחנו לא מעוניינים שהם ייראו, בטח לא בחינוך המתיימר להיות חינוך חרדי. לפני הבחירות רדפו אחרינו עם הבטחות ללא הגבלה, כעת לא מתייחסים אלינו בעירייה ואנחנו לא מתכוונים לשתוק, ביום ראשון נגיע לבניין העירייה עם הילדים ונדרוש תשובות מגלאם, לא נאפשר לו להתחמק יותר".  עוד הוא הוסיף " בפעם האחרונה עבדנו בשבילו כמו חמורים. לקחתי חופש מהעבודה והסתובבתי כל היום והבאתי עשרות אנשים(!), ובחינם, בגלל שהאמנתי בו שהוא רואה את הצרכים שלנו.. ועכשיו אנחנו אפילו לא ה'צרכים' שלו.."

לאחר שפוטר הפקח הוחלט לשנות את שם התלמוד תורה, בניגוד לדעת ההורים והעמותה המפעילה ל'אור אליעזר' והורים נאלצו להסכים לכך בעל כורחם כשבמקביל הוכנסו נהלים שונים והוחלט להציג את התלמוד תורה כ"אגף תורני" ב'פלא יועץ", ואף הציגו לתלמידים מכתב אימים שמצורף להודעת השעייה מבית הספר. בהודעות שהועברו למערכת מההורים נכתב: " כשהמצב יוצא משליטה משעים ילד מהרגע להרגע (בניגוד לחוזר מנכל) ונותנים לו לחתום על פתק שהוא מתחייב שלא לשוב למעשיו הנפשעים. הוא בכיתה א', ריבונו של עולם, עוד לא קורא בלי ניקוד.. אתם המחנכים שלו לא יודעים אפילו את זה??? איפה אתם חיים??".

פתק האימים לילדים וההורים

אם אחרת כתבה: " אמרתי לכם, חברים, ואני אומרת את זה כבר 2 סבבי בחירות באשקלון: כל פעם החרדים פה מלקקים למי שמלטף אותם ועושה להם פוצי מוצי, מפזר הבטחות מפה ועד ירוחם, ואחרי הבחירות יזרקו אתכם מכל המדרגות".

אם נוספת הוסיפה בפנייה למערכת: " הילדים שלנו שובתים כבר יומיים בגלל התנהלות הרסנית וחסרת מקצועיות, שלא נדבר על חוסר הצדק והחוקיות. אנו זועקים את זעקת הילדים מול נציגינו בעירייה שאמורים לטפל בבעיות המהותיות של הילדים וזורקים אותנו כלאחר יד".

רשות המסים מחלקת בחזרה 17 מיליון ש"ח לתושבים – מי הזכאים? – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן