דרישה מההסתדרות הרפואית: בטלו את רישיונו של הרופא תומך החמאס מברזילי

מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מאסלם אבו עומר

דרישה מההסתדרות הרפואית: שללו את הרישיון של  הרופא שהביע תמיכה בחמאס ובאירועי טבח השבת השחורה; "הפר את שבועתו"כזכור השבוע חשפנו פה את הרופא אבו עומר איסלאם שהביע תמיכה בטבח הנורא .

כך למשל, הרופא עשה לייק לפוסט ביום הטבח שבו נכתב: "המבצע הקרקעי כמתוכנן והאויב יהיה המום כשהוא יתעורר מהשוק שלו", ועשה לייקים לפוסטים הקשורים במספר הנרצחים הישראלים, לייק לתמונות של טנקים שרופים ולייק לדיווחים שחמאס שולט בישובי וערי הדרום.

הרופא אף כינה את חמאס "מורדים" וכינה את הקיבוצים ואת שדרות כ"התנחלויות" או "אדמת עזה". נזכיר שהחומרים הועברו למערכת, לאחר שאנשי צוות רפואי בברזילי זיהו מיום הטבח הנוראי ב 7.10 כי אבו עומר, רופא מתמחה צעיר בברזילי מסמן בסימוני אהבתי פוסטים המציגים התעללות בחטופים, פגיעה בטנקים ובחיילים, ותיעוד נוספים מהטבח הנוראי בשבת שמחת תורה תחילה נספר שנציבות שירות המדינה הזדעזעה מהחומרים שהועברו על ידינו למרכז הרפואי ברזילי, ומשם, בעצלות ובאיחור לנציבות שירות המדינה, ובנציבות בחנו את הדברים ולאחר שגילו כי מדובר בנושא בעל אופי פלילי ברף גבוה, בחרו להגיש תלונה במשטרה.

אנשי הצוות שעוקבים אחריו בחודש האחרון, בהם גם כאלו שאינם יהודים אך הזדעזעו לחלוטין מהתמיכה בשוחטי התינוקות של החמאס אספו לאורך זמן תיעודים והעבירו למערכת שדאגה למסור את התיעודים למרכז הרפואי ברזילי שם כאמור לקחו את הזמן בכל הקשור לטיפול בנושא.

בפרקליטות הודיעו כי אין צורך באישור שלהם בעקבות המלחמה לצורך פתיחת חקירה במקרה הנ"ל, שכן פרקליט המדינה העביר החלטה בעקבות המלחמה ובנוסף נזכיר שכבר הוגשו מספר כתבי אישום נגד מסיתים ותומכי טרור ברחבי הארץ בשבוע האחרון, לאחר שאלו נעצרו על ידי המשטרה.

אתמול הודיע הנציבות כי הוגשה נגדו תלונה למשטרה והיום קיימו לו שימוע לפני החלטת מנכ"ל משרד הבריאות בעניין השעייתו. בינתיים הוא לא מגיע לבית החולים".

בעקבות חשיפה זו, ארגון זכויות האדם בצלמו פנה במכתב תלונה ללשכת האתיקה ההסתדרות הרפואית ויו"ר תמי קרן כנגד הרופא אבו עומר איסלאם בדרישה להשעות אותו ולשלול את הרישיון שלו.

במכתב כתב מנכ״ל בצלמו שי גליק: "אני לא חושב שאני צריך להסביר למה מי שתומך ברצח בני אדם לא אמור להיות רופא. שבועת הרופא המנה אחת להגן על חיי אדם. נקודה. אותו רופא הפר את השבועה במובן הכי פשוט. אני דורש מיידית השעיה ושלילת רישיון וכל דבר שיש ביכולתם לעשות".גליק ציין שמדינת ישראל עברה את היום הקשה ביותר בתולדותיה ומצופה מכל האזרחים להילחם בטרור וברוע ולא להגן על החמאס ותומכי הטבח.

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "לא ייתכן ולו לשניה כי אדם שתומך בטבח ימשיך ללבוש את מדי החלוק הלבן.

אדם כזה ראוי לשבת בכלא שנים רבות ולא לטפל בחולים ופצועים. כל רגע שהתואר רופא עדיין מודבק לשמו זה פגיעה בכל הרופאים בארץ ובעולם.אני קורא ללשכת האתיקה להתכנס עוד היום ולהדיח אותו ולקבוע שלעולם הוא לא יוכל לקבל רישיון רופא".

מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מאסלם אבו עומר
מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מהרופא הטאז'ר אסלם אבו עומר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן