קליניקות, מעבדות ומרפאות – מה חדש בשוק האוטוקלאבים השולחניים?

קרדיט לתמונה: באדיבות אלקטרוטרם

במקומות עבודה רבים, בפרט קליניקות ומרפאות למיניהן (כמו גם מכוני פירסינג וקעקועים, למשל), נדרש לעקר ולחטא בצורה יסודית ויעילה את הכלים בהם נעשה שימוש שוטף, בתהליך החוזר על עצמו כמה וכמה פעמים מדי יום. הכלי הייעודי והיעיל ביותר לביצוע פעולה זו הוא אוטוקלאב, ממנו ניתן למצוא דגמים שולחניים (קטנים) חדשים, איכותיים ויעילים במיוחד.

 אוטוקלאבים בכלל, ושולחניים וקטנים בפרט, משמשים מעבדות, מרפאות, קליניקות ועוד מזה שנים רבות. אך הפיתוח של מכשירים אלו מתקדם ללא הפסקה כל הזמן, כך שניתן למצוא בשוק דגמים מתקדמים, משוכללים ויעילים יותר ויותר. כיום ניתן למצוא בישראל דור חדש של אוטוקלאבים שולחניים אשר עושים את העבודה טוב יותר מאשר כל מכשיר אחר לפניהם.

הדור הבא של אוטוקלאב שולחני קטן כבר כאן בישראל – מה חדש במכשיר ולמה ניתן לצפות?

הדור הבא של אוטוקלאב שולחני קטן , אותו משווקים כבר כאן בישראל, הוא מהמתקדמים והמשוכללים ביותר שידעה קטגוריה זו של מכשירי עיקור וסטריליזציה. בדגמים החדשים של האוטוקלאבים השולחניים, אשר כבר זוכים לביקוש גבוה ביותר בארץ, ניתן למצוא יעילות פעולה אשר מתעלה על המאפיינים של הדגמים הישנים יותר. מדובר באוטוקלאבים מתקדמים, משוכללים ויעילים ביותר מבחינת זמן עבודה וצריכת אנרגיה. אלו מכשירים דיגיטליים הכוללים צג דיגיטלי באמצעותו ניתן לשלוט בפונקציות של המכשיר ולקבל את האינפורמציה הרלבנטית בזמן אמת. למשל, בדגמים החדשים ניתן לבצע מיד בסיום מחזור הפעולה של המכשיר (המעקר ומחטא את הכלים) בדיקה ראשונית מיוחדת אשר מבטיחה כי כל האוויר בו נעשה שימוש במסגרת תהליך החיטוי הוסר באופן מלא מהתא הפנימי של האוטוקלאב, וכי החיטוי עצמו התרחש כראוי וכמצופה. זה מעניק לאנשי המקצוע המשתמשים בו, בין אם מדובר בחוקרים במעבדה ובין אם באנשי מקצוע דוגמת רופאים, שינניות, אמני פירסינג/קעקועים וכו', את האפשרות לדעת ולוודא כי תהליך החיטוי והעיקור של הכלים התרחש כראוי, כך שניתן להיות בטוחים כי אין זיהומים כלל.

האוטוקלאבים החדשים והמתקדמים ביותר במחירים מפתיעים ואטרקטיביים

דור חדש זה של אוטוקלאבים שולחניים הוא כאמור מתקדם יותר מכל הדורות שקדמו לו (בדומה למצב בקטגוריות רבות נוספות של מכשירים דיגיטליים מתקדמים), אך שיפור משמעותי זה אינו בא לכדי ביטוי חריף במיוחד במחיר. למעשה, דרך ספקים מסוימים מובילים בארץ, דוגמת חברת אלקטרוטרם, ניתן למצוא את הדגמים החדשים של אוטוקלאבים קטנים ושולחניים בהנחה משמעותית, עד שלושים אחוזים מתחת למחירי השוק של מרבית הספקים והמתחרים. מכירת הדגמים החדשים במחירים אטרקטיביים אלו מאפשרת לכל בית עסק עבורו זה רלבנטי לרכוש את ציוד החיטוי והעיקור המתקדם והאיכותי ביותר בשוק כיום, ולהבטיח עבודה יומיומית בכלים נקיים ומחוטאים כנדרש, ללא פשרות.

מגוון גדלים ונפחים שונים ומערכות פנימיות מתקדמות

מומלץ כמובן ליצור קשר עם ספקים ויבואנים מובילים בארץ על מנת לקבל פרטים אודות דגמים ספציפיים, אך כדאי להכיר כמה תכונות נוספות של הדור החדש של אוטוקלאבים שולחניים למשל, אוטוקלאבים חדשים מצוידים רובם כיום במשאבת וואקום מהירה אשר מוציאה את האוויר החם בבת אחת ובמהירות רבה מהתא הפנימי, על מנת להבטיח כי כל זכר אפשרי לחומרים זרים ולזיהומים למיניהם יוסר בצורה יעילה, והכלים אכן יחוטאו ויעוקרו באופן יעיל ומוקפד.

כמו כן, ניתן למצוא מגוון גדלים ודגמים שונים בקטגוריה של אוטוקלאב שולחני כיום – שמונה ליטרים, שנים עשר ליטר, שמונה עשרה, עשרים ושלושה ליטרים ומספר גדלים נוספים. זה מאפשר לכל בית עסק, מרפאה, קליניקה, מעבדה, מכון פירסינג וכו' לעבוד בדיוק עם גודל האוטוקלאב המושלם והמתאים ביותר עבורו, וכך לחסוך הן בגובה ההוצאה והן במקום שתופס המכשיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן