מה עושים באשקלון בערב חורפי?

מה עושים באשקלון בערב חורפי

עונת החורף תמיד מביאה עמה את התהיות האם כדאי לצאת מהבית או להישאר מול הטלוויזיה עם שוקו חם ושמיכה? ואם כבר יוצאים מהבית, אז לאן כדאי? אלו שאלות שעולות במיוחד כאשר גרים בעיר כמו אשקלון שהרבה מהפעילויות שלה קשורות לים ולנמל והן מתרחשות בעיקר בקיץ. במאמר הבא ניתן לכם מספר רעיונות לדברים שאפשר לעשות בעיר הזו בערב חורפי.

שותים שוקו בבית קפה

אחד הבילויים המועדפים ביום חורף סגרירי בכל עיר וגם באשקלון הוא בית קפה. לפעמים הישיבה בבית ומתחת לשמיכה הופכת להיות קצת דיכאונית ובבית קפה אפשר לראות אנשים וגם לשתות שוקו חם קצת יותר מושקע ממה שתכינו בבית.

אז אם בא לכם לצאת מהשמיכות, להתלבש בבגדים נעימים ולצאת לבית הקפה הקרוב, זה בהחלט יכול להיות בילוי נפלא, גם כשהכל גשום וסגרירי.

הולכים לראות הופעת סטנדאפ או תיאטרון

עוד בילוי ממש נחמד שאפשר לעשות בחורף הוא ללכת להנות מהופעת סטנד אפ מצחיקה או הצגת תיאטרון, תלוי למה אתם מתחברים יותר.

בעיר אשקלון, היכל התרבות החדש שוקק חיים ויש בו מגוון רחב של הופעות מכל הסוגים ולכל הגילאים.

אל ההיכל מגיעים מיטב אמני ישראל המצחיקים וגם אלו שממש שרים טוב. כל מה שאתם צריכים הוא להתעדכן מול לוח הופעות באשקלון ולהזמין לעצמכם כרטיסים. חשוב להיכנס מידי פעם ולראות מה חדש באותו שבוע או אפילו חודש ולהזמין כרטיסים מראש.

מי שיזמין מראש, אולי יצליח למצוא לעצמו מגוון הנחות בכרטיסי האשראי או מועדוני הוועדים השונים.

סרט טוב תמיד הולך

ובחורף הקר אי אפשר לוותר על בילוי לפחות פעם אחת בקולנוע. נכון, סרטים אפשר לראות גם בבית, אבל זה אף פעם לא יהיה כמו לראות סרט על מסך ענק.

אין ספק שלמסך הענק יש את הממלכתיות שלו שיחד עם הסאונד הטוב והפופקורן והקולה יוצרים בילוי כיפי במיוחד לערב סגרירי וגשום.

המלצה שלנו, בחרו את הסרט כשאתם נמצאים בבית, שלמו את הכרטיסים מראש ופשוט תגיעו לקולנוע, אין יותר כיף מזה.

מוסיקה ואלכוהול בפאבים של אשקלון

קר בחוץ, אך חם בלב, זה בדיוק מה שקורה כאשר נכנסים לפאבים של העיר אשקלון שמציעים תפריט אלכוהול משובח, מוסיקה טובה וחברת אנשים שכיף להיות איתם.

אם בא לכם ערב שמח ונחמד, פאב הוא בהחלט הבילוי המועדף ובאשקלון תוכלו למצוא כמה כאלו באזורים שונים בעיר.

כל אחד מהפאבים מנגן מוסיקה קצת שונה ויש להם ליינים מיוחדים בימות השבוע השונים. תוכלו לחפש לכם את הליינים שמעניינים אתכם וללכת להנות.

לסיכום, ערב חורפי וסגרירי בעיר אשקלון לא חייב להיגמר בבית, הוא יכול בהחלט להפוך לבילוי מגניב וכיפי במיוחד, בין אם מדובר בהופעת סטנד אפ, הצגה או אפילו בילוי בבית קפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן