ניסור בטון באשקלון: מתי תצטרכו ואיך עושים את זה?

 

מי מאתנו לא שמע פעם את המושג ניסור בטון? האמת היא, שבעידן הבניה המודרני ניסור בטון הוא חלק כמעט בלתי נפרד מהתהליך.

מה זה ניסור בטון, איך מנסרים בטון בצורה מקצועית, מה חשוב לדעת לפני העבודה וגם, איך בוחרים קבלן ניסור מקצועי?

כל התשובות במדריך שנכתב בשיתוף אתר 'פרו בטון' המנסרים בטון באשקלון

מה זה ניסור בטון?

אחד מחומרי הגלם החזקים והמרכזיים שבהם משתמשים במהלך הבנייה הוא הבטון. ניסור הבטון הוא למעשה טכניקה שבאמצעותה חודרים את השכבה החזקה של הבטון על מנת לבצע שינויים כאלה ואחרים.

לדוגמא, על מנת ליצור פתחים לדלתות וחלונות, יש לנסר בבטון. זה נכון גם למקרים בהם צריך ליצור פתח למזגן עילי או מיני מרכזי, להעביר צינור של מייבש כביסה ועוד.

איך מנסרים בטון?

לפני שבעל המקצוע יבצע את מלאכת הניסור, הוא יבדוק את הקיר ויוודא שהוא אכן מסוגל לעמוד בניסור. לאחר מכן, הוא יסמן במדויק את מקומות החיתוך.

בניגוד לקירות בלוקים רגילים, שעל מנת לבצע בהם שינויים ניתן להסתפק במכות פטיש, את הבטון בעל המקצוע יצטרך לנסר באמצעות כלים מיוחדים שמצופים באבקת יהלום שהופכת אותם לעמידים וחזקים מהבטון.

על מנת לנסר בבטון בעל המקצוע יוכל ליישם שתי טכניקות. הטכניקה הראשונה והנפוצה היא ניסור בטון באמצעות מסור יהלום.

שיטה נוספת ופחות נפוצה היא ניסור הבטון באמצעות כבל יהלום, שיטה שמאפשרת לבעל המקצוע גישה למקומות שמסור היהלום לא מצליח להגיע אליהם.

בתוך כך חשוב לציין, כי ניסור בטון באמצעות מסור יהלום הוא מדויק מאד, אך במידה ואתם רוצים להשיג את התוצאה המדויקת ביותר (וחשוב לציין שגם באופן שקט יותר), ניסור באמצעות כבל יהלום הוא הפתרון עבורכם.

כך תמצאו קבלן ניסור בטון מקצועי

ראשית, אתם צריכים לוודא שקבלן הניסור הבטון שלכם מקצועי ואמין, כזה שנוהג לעמוד בזמנים, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן.

קבלן ניסור מקצועי הוא אחד שיש לו לקוחות מרוצים. צרו קשר עם לקוחות קודמים שלו ונסו לקבל איזה שהוא מושג על אופן העבודה שלו והאם הם שבעי רצון מהשירות שקיבלו.

אף פעם אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת. תמיד תיקחו לפחות שלוש הצעות מחיר והשוו ביניהן.

בסופו של דבר, אנו ממליצים לכם ללכת עם קבלן ניסור הבטון שגורם לכם להבין שאתם נמצאים בידיים טובות ויכולים להיות רגועים וכמובן מציע לכם את השירות במחיר הוגן ומשתלם.

הזמינו את קבלן ניסור הבטון אליכם הביתה על מנת שיוכל לתת לכם הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל מרכיבי העבודה, גם את אלה שעשויים לייקר את המחיר כמו פינוי הבטון.

מומלץ להזמין מנסר בטון מאשקלון מכיוון שכך הוא לא יצטרך לגמוע נסיעות ארוכות שעלולות לייקר את המחיר.

מה חשוב לדעת לפני העבודה?

ניסור בטון זה לא משחק ילדים ומדובר בעבודה מסוכנת מאד שכוללת מספר סיכונים כמו עבודה עם חשמל, היחלשות המבנה ופגיעה בתשתיות.

שימוש לא זהיר ולא מקצועי עם מסור הבטון עלול לסכן את העובד בצורה קשה, עד לכדי פציעות קשות ומוות.

במהלך העבודה, המסור עושה שימוש במים על מנת לקרר את אזור החיתוך. עבודה לא נכונה עם המים האלה, בשילוב החשמל שמניע את המסור, מהווה סכנת התחשמלות מידית.

בנוסף, חיתוך בטון לא מקצועי במקום הלא נכון עלול פשוט לגרום לקריסה של המבנה ולפגיעה של העוסקים במלאכת הניסור.

לכן חשוב שוב לציין, יש חשיבות גבוהה בכל הקשור לבחירת מנסר מקצועי ומנוסה. ירידה לפרטים והבנה של העבודה ומי שעומד לבצע אותה, יסייעו לכם בקבלת תוצאות איכותיות ובטיחותיות במחיר הוגן.

צילום: pxhere

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן