הקוביות נופלות: משטרת אשקלון סוגרת את הברז על זרם ההימורים

המשטרה פשטה אמש על מתחם הימורים בעיר אשקלון

משטרת ישראל פשטה על מתחם הימורים אסור באשקלון

במסגרת המאבק המתמשך בהימורים לא חוקיים, פשטו שוטרי משטרת אשקלון אמש על מתחם עסק באזור אפרידר, החשוד כמקום להפעלת משחקי מזל והימורים.

עם כניסת הכוחות למקום, אותרו בו 4 חשודים, ביניהם מפעיל המקום, אשר לטענת המשטרה היו עסוקים במשחק הימורים בזמן הפשיטה.

במהלך החיפוש נתפסו במקום ראיות מפלילות רבות, ביניהם:

מעל 6000 ש"ח במזומן, כלי משחק, מכשירים ניידים, רשימות

ומכשיר הקלטה שלפי החשד בו תועדו עבירות נוספות.

החשודים נעצרו ונחקרו על ידי המשטרה.

במשטרה ציינו, פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים עפ"י חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים.

הימורים בישראל: בין סכנה להנאה

משחקי הימורים, בין אם חוקיים או לא חוקיים, מושכים אליהם אנשים רבים מכל קצוות החברה. עבור חלקם, זוהי דרך להנאה, בילוי ובידור, ואילו עבור אחרים, זהו כר פורה להתמכרות, עבריינות ואף הרס כלכלי.

התמכרות להימורים היא תופעה חמורה בעלת השלכות הרסניות. אנשים הסובלים מהתמכרות זו עלולים לאבד שליטה על התנהגותם, להזניח את חייהם האישיים והמקצועיים, ואף להגיע לחובות עצומים ואף למעשי פשיעה.

בישראל, הימורים חוקיים מוגבלים למספר גופים מפוקחים, כגון מפעל הפיס והמועצה להסדר הימורים בספורט. גופים אלו כפופים לחוקים ותקנות מחמירים, שמטרתם להגן על הציבור מפני נזקי ההימורים.

עם זאת, שוק ההימורים הבלתי חוקיים בישראל משגשג, ומוערך בכ-19 מיליארד ש"ח בשנה. שוק זה פועל ללא כל פיקוח, ומהווה כר פורה לפשיעה, הלבנת הון וסכנה להתמכרות.

חשוב להכיר את הסכנות הכרוכות בהימורים, הן החוקיים והן הלא חוקיים. אדם המהמֵר צריך להיות מודע לכך שהוא עלול להפסיד כספים רבים, ואף להגיע להתמכרות.

במידה ואתם או מישהו שאתם מכירים סובל מהתמכרות להימורים, ישנם גופים רבים שיכולים לסייע. עמותות שמציעות טיפול וסיוע לאנשים הסובלים מהתמכרות להימורים ולבני משפחותיהם.

המשטרה פשטה אמש על מתחם הימורים בעיר אשקלון
קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן