ההורים התלוננו, אב הבטיח: "אני יגיע חמוש" והמנהלת קיבלה החלטה קשה

הורים לילדים בבית הספר הרצוג באשקלון התלוננו בימים האחרונים מספר פעמים על ההתנהלות ההזויה של הגורמים שסירבו ליישם את בקשתם הפשוטה למען ילדיהם הקטנים, יחד עם אנשי הצוות האחראיים בבית הספר הרצוג למען ביטחונם האישי.

אקדח וכדורים, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל
אקדח וכדורים, צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

ההורים, שפנו למערכת 'אשקלנייעס' העידו כי ניסו מספר פעמים לוודא שהבקשה אותה הגישו תגיד לביצוע, עוד הם הוסיפו שלא מדובר בתקציב גדול אך כשראו שאין שום סיכוי ליישום והבינו שאם הם לא יקחו את העניינים לידיים דבר לא ייצא לפועל.

הורה הבטיח שיגיע חמוש, זה לא עזר

בקבוצת הווטסאפ של ההורים לתלמידים בכיתה א' בבית הספר אחד ההורים הודיע שהוא יגיע חמוש תוך שהוא מציין שהוא יהיה הורה מלווה בטיול השנתי לאחר שהם הבינו שלמרות כל הפניות שלהם הגורמים המעורבים דבקים בעמדתם שאין שום סיכוי שיקבלו מאבטח חמוש לטיול למרות המלחמה, הכוננות הגבוהה בכל הגזרות ותחילת חודש הרמאדן בו כבר התפרעו המחבלים פעמים רבות בשנים האחרונות.

התכתבות ההורים בכיתה א', בית הספר הרצוג אשקלון
התכתבות ההורים בכיתה א', בית הספר הרצוג אשקלון

לאחר התלבטויות רבות ועל אף שכל גורמי הביטחון אישרו את הטיול השנתי שחשוב מאוד לתלמידים, המנהלת הודיעה על קבלת ההחלטה הקשה לבטל את הטיול.

בהודעת המנהלת נכתב: " הורים יקרים. הודעה חשובה. ביום רביעי שכבת א אמורים לצאת לטיול שנתי במדברים בבאר שבע.

על פי נתוני המחנכות ניכר כי רוב ההורים חוששים ומוטרדים ולא מעוניינים לשלוח את ילדהם לטיול למרות שהוא מאושר ע"י כל הגורמים הביטחוניים.

טיול שנתי הינו יום משמעותי וחשוב עבור כל התלמידים, יש בו היבטים ערכיים חשובים ולי חשוב שכולם יצאו בבטחה ובשמחה. לאור זאת אני דוחה את הטיול לימים רגועים ושלווים יותר.

נעדכן במועד הטיול. לידיעתכם . סימה מכלוף מנהלת ביה"ס".

ההורים קיבלו את הודעת המנהלת בהבנה תוך שהם מציינים כי מדובר במנהלת טובה ומסורה וברור להם שההחלטה לא היתה קלה, עוד הם מציינים כי בהיעדר מאבטח חמוש בשכר הם בטוחים שמדובר בהחלטה הנכונה אך היו שמחים אם העירייה ומשרד החינוך היו מממנים את המאבטח לטיול לו חיכו הילדים זמן רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן