שיתוף פעולה כלכלי: תל אביב-יפו ושדרות פותחות מרכז שירות טלפוני

עיריית תל אביב-יפו חונכת מרכז שירות טלפוני בשדרות

עיריית תל אביב-יפו תשיק מחר, יום רביעי, 1 במאי 2024, אירוע חגיגי לרגל פתיחת מרכז שירות טלפוני חדש בעיר שדרות. המרכז יאפשר לתושבי תל אביב-יפו לקבל שירותי גביית ארנונה וחנייה באופן טלפוני, תוך צמצום הצורך בהגעה פיזית למשרדי העירייה.

הקמת המרכז בשדרות היא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין עיריית תל אביב-יפו לבין עיריית שדרות.

לפני פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" יזמה עיריית תל אביב-יפו הליך מיקור חוץ למוקד נציגי השירות שלה בתחום גביית ארנונה וחנייה. באגף לפיתוח כלכלי תעסוקתי בעיריית שדרות קפצו מיד על המציאה ולאחר מו"מ והבנה שמדובר בהשמות איכותיות, החלו לרקום את השותפות להקמת סניף שמעסיק כיום כ-30 עובדים תושבי שדרות בתנאים מעולים.

עובדי המוקד נחשבים כעובדי עיריית תל אביב-יפו ומקבלים את כלל התנאים וההטבות של העירייה. בתאריך 24/10 אמור היה להיערך אירוע "גזירת סרט" במוקד החדש בשדרות אך המלחמה טרפה את כל הקלפים – כלל העובדים פונו מבתיהם בדרום הארץ בשל המצב הביטחוני ולאחר שעברו זוועות בשבת של 7 באוקטובר.

לאחר תקופת התאוששות קם הרצון לשקמם על ידי קיום שגרת עבודה. עובדי המוקד שהרגישו מסוגלים ורוצו לעבוד שולבו במוקד מיוחד שהוקם בעת פרוץ המלחמה אשר נציגיו היו אחראים להתקשר לכל תושבי ותושבות העיר תל אביב-יפו ולבדוק לשלומם. רובם שולבו מרחוק ועבדו מהמקום אליו פונו על ידי מחשבים ניידים שסופקו להם מטעם העירייה. כעת, המוקד חוזר לתצורת עבודה פיזית, ולייעודו המקורי בתחום גביית ארנונה וחנייה.

האירוע יתקיים מחר, 1 במאי 2024, בשעה 11:00 ברחוב בן יהודה 11 בשדרות.

 אירוע גזירת סרט רשמי במעמד:

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות

מנחם לייבה, מנכ"ל עיריית תל אביב-יפו

גלעד אברהמי, מנכ"ל עיריית שדרות

לפרטים נוספים

דוברות עיריית תל אביב-יפו 03-7244720

הקמת המרכז בשדרות היא צעד משמעותי נוסף בחיזוק שיתוף הפעולה בין תל אביב-יפו לשדרות וקידום פיתוח כלכלי תעסוקתי בעיר הדרומית.

המרכז החדש צפוי להקל משמעותית על תושבי תל אביב-יפו ולייעל את שירותי גביית הארנונה והחנייה. אנו מזמינים את תושבי העיר לנצל את השירות החדש וליהנות מחוויה נוחה ויעילה יותר.

קרדיט: דוברות עיריית תל אביב-יפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן