אי אפשר להמציא את זה: מי נגד פטור מארנונה ומענקים לתושבי אשקלון?

המשטרה פשטה אמש על מתחם הימורים בעיר אשקלון

ביום שני הקרוב אמור להתקיים בבג"צ דיון בנוגע להענקת מענקי איכלוס לתושבים עם ממ"ד בעיר אשקלון, פטור מארנונה, חופשי חודשי ללא עלות, הכרה כיישוב זכאי לנשק ומענקי עידוד חודשיים לתושבי אשקלון שיש בביתם ממ"ד אך הם עובדים מחוץ לעיר.

הדיון מתקיים בעקבות העתירה של עו"ד תמר קידר שבינתיים נבחרה לכהן כחברת מועצת העיר אשקלון, וכפי שהבטיחה טרם הבחירות, ממשיכה להלחם עבור תושבי העיר.

פטור מארנונה ומענקים לתושבי אשקלון? הצחקתם אותם – לא תאמינו מי מנסה לתקוע את המהלך בבג"צ

בניין עיריית אשקלון
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

עם זאת, מסתבר שכמו שהעירייה ניסתה לסכל את הצלחת של קידר בדיון בנוגע למיגון לעיר אשקלון על ידי מהלך עוקף עם הממשלה, דבר בו הצליחה העירייה ומנעה את המיגון לעיר אשקלון למרות שקידר הביאה את ההישג בבגצ, עכשיו העירייה מנסה לסכל את המהלך החדש להענקת פטור מארנונה, והמענקים השונים לטובת תושבי העיר.

בהודעה שהוציאה היום עו"ד תמר קידר היא כתבה: " להזכיר לכם שהדיון בבג"ץ בעתירות לקבל מענקי אכלוס לתושבים עם ממ"ד, פטור מארנונה וחופשי חודשי, כולל הכרה כישוב זכאי לנשק; וכן העתירה למענקי עידוד חודשים נובמבר דצמבר 2023, לתושבים עם ממ"ד שעובדים מחוץ לעיר- תידון בפני הרכב של שלושה שופטים ביום שני הקרוב , 6.5.2024 (יום הזיכרון לשואה ולגבורה).

לצערי, עיריית אשקלון והעומד בראשה, במקום לסייע לנו בתיקים הללו, או להצטרף ולהיות חלק מהעותרים פעלה לפני החג כדי להסיר את הייצוג שלי אתכם מהעתירה לגבי מענקי האכלוס.

יועמ"ש העירייה דרש באופן אבסורדי שאינו מתחייב בנסיבות העניין, שאתחייב לסיים את הייצוג שלי בעתירה, ושלא אפעל נגד העירייה.

מבחינה משפטית או ציבורית, מדובר בדרישה מגוחכת ולא נעתרתי לה. לכן, נעדרתי מישיבות ועדת תכנון ובנייה (כאילו יש קשר בין העתירה שלנו לתכנון ובנייה 🤔🤔). זה פשוט מביש.

ובכן, בניגוד לעיריית חלם, אני לא מתכוונת להפקיר תושבים, לא משנה מה הסיבה, ואני מתכוונת להתייצב בדיון ולהלחם למען הצדק והשיוויון של תושבי אשקלון כולם. בעזרת ה', נעשה ונצליח. חג מימונה שמח לחוגגים. תרבחו ותסעדו 🌸🌸🌸 תמר קידר".

המשטרה פשטה אמש על מתחם הימורים בעיר אשקלון
מהמרים על מענקים לתושבי אשקלון, אילוסטרציה – שטרות כסף וקוביות, צילום ארכיון: דוברות המשטרה

נתניהו: "ניכנס לרפיח עם עסקה או בלי עסקה" – פרסום ראשון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן