כל הכבוד! בשורה חשובה: מענקים סיוע נוספים של אלפי ש"ח למשפחה

חרבות ברזל: מענקים של אלפי שקלים למשפחה בעקבות המצב הביטחוני

שר האוצר הורה על פעימה נוספת של מענק 1000 שקלים לאדם ועד 5000 שקלים למשפחה

אתמול יצאה מדוברות עיריית שדרות הודעה ובה נכתב כי " ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, השתתף אחה"צ במפגש של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במועצה האזורית שדות נגב, עם ראשי רשויות העוטף ונציגי יישובים.

דוידי ביקש מראש הממשלה, וממנכ"ל משרדו, יוסי שלי, לשחרר תקציבים לטובת האזור גם בזמן המלחמה וגם ביום שאחרי. בנוסף, אמר לנתניהו: "תושבי שדרות למעלה מ-20 שנה מתפקדים ונמצאים כמגן בחזית למען המדינה – אמשיך להילחם, לעבוד, לדרוש ולבקש את כל הזכויות המגיעות להם!
אבל לפני הכל יש לי דרישה ברורה מכל הממשלה – למוטט את שלטון החמאס!

כל תושבי העוטף ושדרות נמצאים באפלה ובחוסר וודאות. אני לא רוצה לשמוע על פירוז ולא על העברה לרשות הפלסטינית, לא רוצה לשמוע על יציאה מחוץ לגבולות.
דבר אחד צריך להיות מונח על השולחן והוא – מחיקת שלטון החמאס!".

היום כאמור דוידי יכול לרשום לעצמו הישג נוסף עם קבלת ההודעה על ההחלטה לדאוג למענק נוסף לתושבי שדרות, שבנוסף לכך שבתיהם מוגנים, הם גם פונו מהבתים וקיבלו כבר 2 מענקים.

מלשכתו של שר האוצר סמוטריץ' נמסר היום: " שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הורה על פעימה נוספת של מענק 1000 שקלים לאדם ועד 5000 שקלים למשפחה ליישובים שמפונים בהחלטת ממשלה".

ומה קורה בעיר אשקלון?

בינתיים באשקלון נותרים שוב ללא מענקים וסיוע ראוי לתושבים ותושבת העיר, אור דור אשכנזי העלתה פוסט חריף בנוגע למצב בעיר וכתבה: " מכתב לתומר גלאם

היי תומר, אתה מרשה לי לקרוא לך תומר נכון? הרי ירדו כל הדיסטנסים בינינו מאז ה-7 לאוקטובר.

ולא רק בגלל זה אני מרגישה שאני יכולה לקרוא לך תומר בלי שם התואר ותפקידך.
את שם התואר והתפקיד מוסיפים כאשר מישהו ממלא ומיישם את תפקידו בנאמנות ובאחריות עבור אותו תפקיד אליו נבחרת.
ולצערי אתה לא!

כתושבת אשקלון אני לא מרגישה שאתה ראש העיר שלי, כבר חודשיים שלעיר שלי אין ראש. אין מי שידאג לה ולתושביה.

כבר חודשים שאתה עסוק בלכבות שרפות, כבר חודשים שאתה מדבר למצלמות ולא למי שצריך, כבר חודשיים שאתה והעובדים שלך מתנהלים בצורה לא הוגנת, בצורה לא מפוקחת, בצורה לא אחראית ומשכילה והכי חשוב בצורה לא מוסרית וערכית!

כבר חודשים שאני שומעת שמועות ולרוב אני לא ניזונה מרס״ן שמועתי אבל וואלה מה אומר לך גם אין עשן בלי אש ופה בעיר שלנו יצרת המון שריפות כדי שתוכל לכבות אבל לא ידעת איך.

עד לפני הלחימה ווואלה הרגשתי שאתה בסדר סוג של למל״ם (לא מועיל לא מזיק) אבל כבר חודשים אני מבינה. כמה אין לך טיפת ידע על התושבים אשר אתה אחראי עליהם.

נוכחתי לדעת שלא אתה בעצם מנהל את העיריה אלא השותפים שאיתך שאין לך בכלל מושג קלוש איך לנהל עיר ותפסנו אותך במערומיך. כבר חודשים שאתה קופץ ממקום למקום אבל בתכלס בשורה התחתונה הפקרת אותנו ולא בכדי אפילו לא הממשלה ולא התקשורת סופרים אותך.

לא זומנת למפגשים וועדות חשובים ורלוונטיים לעירנו לא בכנסת ולא במסיבות עיתונאים. אפילו הם לא רואים אותך ואם הם לא רואים אותך איך יראו אותנו?

תומר שומע משהו תפרוש, תפרוש ולא בשיא כי השיא כבר עבר ועכשיו אתה רק מתדרדר לתהום אז תאמין לי תצא כל כך גדול אם תגיד וואלה ניסיתי, עשיתי וכשלתי -תאמין לי שהכבוד שלך יוחזר הרבה יותר אם תמשיך לתעתע בנו ותמשיך לגרום לנו להיות יתומים. אשקלון הוקפאה עוד בשנים עברו ועל כך שתקת, שתקנו ולא נלחצת מספיק אז וגם לא היום.

כשלת בתפקידך ואתה ועובדיך הנאמנים (כי אם הם לא יהיו נאמנים הם לא יקבלו הטבות, מענקים, פינויים, שירותי בייביסיטר ומתנות) גרמת לנו להבין שאתה מעבר לראש עיר אתה עסקן גדול שבסה״כ מקבל הוראות.

שנהג שלך הפך לעוזר והוא בעצם מנהל את העיר, גרמת לנו להבין שידיך אינן נקיות וחפות והגיע הזמן לשים את העט על השולחן לומר שלום ותודה.

תומר בחייאת תומר פעם אחת תקשיב לתושבים שלך שכבר מאסו בך ומתחננים תפרוש את המשכורת שלך תקבל מכאן או מחברת חשמל אבל תקבל
אנחנו לא מקבלים משכורות לא מענקים, לא פינויים, לא הטבות, לא הקלות במס.

את הארנונה אתה ממשיך לגבות אפילו את צהרוני הילדים שאינם פועלים אתה ממשיך לגבות כן אתה כי מבחינתי אתה אחראי על כל הכשלונות והמחדלים של העיר הזאת.

אז תומר גלאם מובטל אתה לא תישאר כי אתה להבדיל ממני הוציאו לחל״ת בנתיים אני פה עם ארבעה ילדים בבית מיוסרת כמעט עבודה ללא שום הכרה בשום מוסד ובכל בגללך!!!"

שטרות כסף. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

מחיר הדלק לא יעלה

9 תגובות

  1. תומר, אני מבקשת לשמור על חיי הילדים בשכונה ברחוב יפה נוף מספר
    20, בואך מרחוב מודיעין למעלה משלוש שנים!!!! כותבת, מתריאה, נפגשת עם אנשי העירייה..שהתחושה שעושים טובה שמתייחסים בכלל. וללא הועיל!!! כלום לא קורה וזה מעט ממה שקורה כאן! חוסר התייחסות לאזרח!!! רכבים חונים כאן על דשא, חחחח דשא, גם כן גינון .. בקושי רב עד שטופל וגם אין טיפוח ואין פיקוח לא על גינון ולא על רכבים!!
    יש המון ללמוד מעיירות אחרות על ניהול בעיר אשקלון חייבים הנהגה שבראשה יעמוד אדם! בראש ובראשונה!!
    וכמובן שיהיה האדם קשוב לבקשות האזרחים שבאמת אכפת להם, כי אם לראש אכפת אז העיר תראה ואנשיה ירגישו ויהיו תוצאות בעיר אשקלון.
    אם בימים רגילים במשך שנים דברים לא מטופלים. איך יתנהלו ויטופלו במצב מלחמה?????
    בושה לראש עיר כזה! ע"י מי נבחרת בכלל?!

    1. שילמד מדוידי ראש עריית שדרות איך דואגים לתושבים בושה וחרפה של הערייה וראש העיר העומד בראשה בושהההה

  2. אור דור אזכנזי נלחמת על זכויות לעיר, אילו היה ראש עיר שלא צריך להלחם בו ולהפך מגיע לו תמיכה הוא היה מקבל.

  3. בגדול אני מצדיק את אור דור אשכנזי
    ראש העיר חלש ולא נראה כאחד שאיכפת לו מהתושבים כאן בעיר אשקלון.
    נכון שעדיין גובים תשלום ארנונה וצערונים ועוד
    גם תשלומי חניה גובים בבית חולים ועוד.
    תומר אלוף בדיבורים מעשים ממש חלש
    אנחנו אשקלונים מגיע לנו כול הזכויות בדיוק כמו שדרות ושאר העוטף שבסכנה ממשית.
    תומר לא מתאמץ בכלל לטובת התושבים והכול ההבטחות שלו זורמים לים ללא תועלת .
    מרגישים כאן לבד ללא אחראי ואחד שסתם יודע רק לדבר ובמעשים עייף או שלא מסוגל לקבל החלטות בעצמו
    שום לחץ על הממשלה מצד תומר.הוא צריך ללמוד מראש עיר שדרות שבאמת עושה הכול מהכול בשביל העיר הקטנה שם
    איפה ההבטחה של המענקים הקודמים מיתוך 35 יום קבלתי רק 15 יום ושאתה בא לברר למה לא קבלתי את השאר אומרים דבר עם העיריה זה מגוחך כול כך
    העיקר הבטחות לתושבים והכול שקר אחד גדול
    תומר תתעורר אתה רדום וחלש אם אתה לא מסוגל לתפקד כראש עיר פנה מקום למתאימים ואיכפתים ולא רק כיכרות ויופי לעיר
    זה בדיוק יופי מבחוץ וריקבון מביפנים זה בדיוק מה שקורה כאן בעיר הכול בחוץ נראה מהמם אך התושבים מוזנחים וכועסים ולא מקבלים את הזכויות שלהם
    מיד לבטל ארנונה.מיסים.לבטל תשלומי צהרונים וגנים להחזיר למשפחות את הכסף שגבו מהם בזמן מלחמה איפה ההבטחות שלך תומר איפה
    אתה מסכן מאוד את המעמד שלך לבחירות הקרובות
    לדאוג מיד למענקים לתושבים לדאוג לכול זכות לטובת התושבים ולא רק לחפש תיקשורת כי שם אתה אלוף בלהבטיח ולקיים רחוק מאוד מאוד
    להשכיר שאשקון העיר שהכי הרבה ספגה מטחים ונפילות לא לשכוח לרגע את החרדה הזאת
    ראש עיר רדום ולא מסוגל לקבל החלטות ולא מסוגל לצאת.לכנסת ולדרוש לטובת התושבים שזה מגיע לנו זה לא טובה אדון תומר זה חובה לממשלה ולך לדאוג לתושבים לקבל את כול הזכויות שמגיע בגלל מלחמה תלמד מראש העיר של שדרות שנלחם לטובת התושבים בעיר הקטנה שדרות

  4. ראש עיר שהוא בדיחה… אבל וואללה לא הופתעתי.כך היה וכך יהיה…העיר הכי מטווחת ואין אף תזוזה בהשלכות של העניין. הבן אדם עסוק בדברים חשובים בהרבה כמו דקה לפני הבחירות שנדחו בינתיים, במה? בלהפוך את כל הככרות ואיי התנועה הפורחים, היפים שהיו בעיר לאיי חורבות ובמקומם להניח מספר אבנים כדי להראות שנעשתה " מהפכה". בזבוז משווע וחסר מחשבה של כספי עירייה בעוד שבדברים החשובים באמת אין שינוי. ראש עיר שמזלזל בתושביו, חכם הוא לא. ולכן מה שהיה הוא שיהיה

  5. אשקלון סוג ד בוששהה בוששה מפקירים אותנו במיוחד את הילדים עם הצרכים המיוחדים ולהכין מתווה תחת אששש לחזור ללמוד,זה,בזיון העיר הכי מטווחת אין הבזל בין שדרות לאשקלון אנחנו שקופים ומופקרים כי אין מי שיצעק בעיר שלנו אין

  6. בושה וחרפה אנחנו משפחה ללא מיגונית שישה ילדים עם ילדה 100 אחוז נכות התפננו מעצמינו ועד עכשיו לא קיבלתי שקל אחד אומרים לי יש עיכובים עד עכשיו תתבייש לך

    בושה וחרפה

  7. מי שתפנה מאשקלון לא מקבל שקל וזאת כי יש לו ממד ואף אחד לא נותן את הדעת למבוגרים ,נכים ,או כל אחד שפוחד ולא יכול להיות באשקלון ובחר להתפנות.
    עד היום מי שיש לו ממד קיבל 0 שקלים.

  8. בזיון תלמד מדוידי ראש עריית שדרות איך דואגים לתושבים שלך אנחנו שקופים עיר ללא עתיד בושהההה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן