הסתיימה הערכת מצב בחמ"ל העירייה – הלימודים ממשיכים במתווה

הערכת מצב בעיריית אשקלון עם תומר גלאם, צילום: דוברות עיריית אשקלון

סיכום הערכת המצב שנערכה הבוקר בחמ״ל עיריית אשקלון

1,340 רקטות נורו עד כה לעבר העיר אשקלון מאז תחילת המלחמה. 196 מהן נפלו בשטחי העיר וגרמו ל-473 זירות.

הבוקר לאחר סיום הפסקת האש פעם נוספת והרחבת הירי גם לעבר אשקלון נערכה הערכת מצב בעיריית אשקלון בה הוחלט כי הלימודים יימשכו כרגיל.

ראש העיר תומר גלאם אמר: ״לאחר כמה ימים של הפוגה באש, המלחמה נמשכת וגם הירי לעבר אשקלון חודש. אני מבקש מהתושבים, המשיכו לשמור על הנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים והישארו בדריכות גבוהה. העיר אשקלון עדיין מוגדרת צהובה על פי מדיניות המיגון של פיקוד העורף ובכל שינוי נעדכן את הציבור בכל הפלטפורמות העומדות לרשותנו. עיריית אשקלון כאן לשירותכם בכוחות מתוגברים, בכל נושא ובכל שעה״.

בעירייה מדגישים: ההנחיות נותרו כפי שהיו אתמול

עוד נמסר מוקדם יותר מעיריית אשקלון: נדגיש כי אשקלון נותרה צהובה לפי מדיניות המיגון של פיקוד העורף וההגבלות נותרו כפי שהן. נכון לרגע זה, מתווה הפעילות החינוכית ממשיך ללא שינוי. במידה ויהיה שינוי בהנחיות נוציא הודעות מסודרות להורים.

עיריית אשקלון ממשיכה לפעול בכוחות מתוגברים בכל מכלולי העירייה במטרה לתת מענה לכל אירוע שיעלה מהשטח.

בשעה שצה״ל ממשיך בלחימה, בעירייה מבקשים מהתושבים להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף, כפי שנהגו עד כה.

בכל מקום בו נמצאים חשוב להכיר את הדרך למרחב המוגן ואיך ניתן להגיע אליו בפרק הזמן הנדרש. במקרה של התרעה, נכנסים למרחב המוגן ושוהים בו 10 דקות – לא פחות. זכרו, הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים.

הערכת מצב בעיריית אשקלון עם תומר גלאם, צילום: דוברות עיריית אשקלון
הערכת מצב בעיריית אשקלון עם תומר גלאם, צילום: דוברות עיריית אשקלון

סיירת הסופגניות בפעולה

3 תגובות

  1. איזה כוחות מתוגברים הנפילה היתה בשטח פתוח ראש העיר הנכבד אמר שללא היתה נפילה הוא בעיר בכלל למה לא שומעים אותו איפה התקציבים שהובטחו איפה הארנונה למה בערים פחות מטווחות מקבליפ כספים אצלנו כלום , למה לא מקבלים מגוניות שלא לדבר חליליה על מיגון לבתים או יציאה להפוגה כמו שקוראים לזה כבר חודש ילדי בארי לומדים אצלנו…. מחכים למשיח או לטיל הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן