"נותן לנו כוח להמשיך": צוותים רפואיים חגגו ערב הוקרה מרגש

ערב הוקרה לעובדי המרכז הרפואי ברזילי

ערב הוקרה מרגש התקיים אמש לעובדי המרכז הרפואי ברזילי

ביום רביעי האחרון התקיים ערב הוקרה מרגש לעובדי המרכז הרפואי ברזילי, אשר עבדו ועובדים יום וליל לשם הצלת חיים, תוך עומס פיזי, מקצועי ורגשי.

האירוע, שנערך באווירה חגיגית, כלל ברכות מאת פרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי, ומר תומר גלאם, ראש העיר אשקלון. כמו כן, הופיעה להקת המרכז הרפואי ברזילי עם מחרוזת שירים מרגשת, ולאחריה הצחיק עד דמעות הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

"זכות גדולה היא לי לנהל צוות כ"כ מסור בכל מקצועות הבריאות בבית החולים," אמר פרופ' חזי לוי. "צוות זה עבד ללא הפסקה מה-7 באוקטובר ועד היום בנאמנות, במסירות, בחמלה, במקצועיות, וריגש אותי עד מאוד. אני מחבק אחד אחד, מודה להם ולבני משפחותיהם, ושמח להפיג מעט את המתח."

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, הוסיף: "בחודשים האחרונים, החל מה-7 באוקטובר, המרכז הרפואי ברזילי פעל ללא לאות לשם מטרה אחת – הצלת חיים. המרכז הרפואי ברזילי, היה בלב הלחימה, תחת ירי טילים וחוסר ודאות. דבר אחד היה ברור – הצוותים הרפואיים ועובדי המרכז הרפואי ברזילי. אתם שנתם את כל כולכם במקצועיות יוצאת דופן. הערב אנחנו אומרים לכם תודה, תודה על העבודה סביב השעון לאורך כל ימות השנה וביתר שאת בעיתות חירום. תודה לכם על עבודת הקודש, על המסירות, השליחות, ההשקעה והרגישות״.

ערב ההוקרה התקיים ביוזמת הנהלת המרכז הרפואי ברזילי ועמותת הידידים, ונועד להביע את הערכה והוקרת תודה לצוותים הרפואיים ולעובדים המסורים, אשר פועלים ללא הרף למען בריאותם של תושבי אשקלון והסביבה.

זו הזדמנות חשובה עבור עובדי המרכז הרפואי ברזילי לחגוג את עבודתם הקשה ולהרגיש מוערכים.

קרדיט: דוברות המרכז הרפואי ברזילי
ערב הוקרה לעובדי המרכז הרפואי ברזילי
קרדיט: דוברות המרכז הרפואי ברזילי
ערב הוקרה לעובדי המרכז הרפואי ברזילי
קרדיט: דוברות המרכז הרפואי ברזילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן