העבריין בני סלע באשקלון – תובע את שירות בתי הסוהר בתיק שמתנהל כבר 3 שנים, שירות בתי הסוהר בתגובה בבית המשפט: " מנצל לרעה את הדין הישראלי "

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

האסיר בני סלע שנעצר לפני מספר שנים בשנית לאחר שהצליח לברוח, תובע את שירות בתי הסוהר וטוען שלא סופק לו המזון המיוחד אותו הוא צורך.

לטענת סלע, כשהובא לדיון בבית המשפט, הוחלט להשאיר אותו ברכב של שירות בתי הסוהר וכך הוא שאף את הפליטות של הרכב ובנוסף לא קיבל את המזון שהוא אמור לקבל במסגרת פסק דין קודם שניתן בעניינו.

נלכד על ידי המשטרה לאחר שברח וכעת תובע את שירות בתי הסוהר.. צילום: דוברות משטרת ישראל
בשירות בתי הסוהר דוחים את הטענות של סלע וטוענים כי הוא יצא מבית הכלא בבוקר כשהוא מצוייד בארוחת צהריים מותאמת לתפריט שמוקצה לו וטוענים כי הוא מנצל לרעה את הדין הישראלי. בנוסף, טוענים כי הגנו עליו מפני אסירים אחרים שניסו לפגוע בו, זאת בתגובה לטענתו כי הסוהרים חיממו אסירים אחרים במטרה לאיים עליו.

כמו כן, סלע, שהוגדר כ"אנס סידרתי" ונחשב למסוכן בעבר הלא רחוק, ביקש לאחרונה מרשמת בית המשפט, ציפי כהן אביטן לפסול את עצמה מלדון בתיק כשבתוך שבוע הספיק להגיש מספר רב של בקשות, לעיתים 2-3 בקשות ביום, דבר שאמור היה לעשות מבעוד מועד ולא זמן קצר טרם הדיון.

לבסוף החליטה הרשמת הבכירה כהן אביטן לעכב את המשך הדיונים עד קבלת החלטה בבית המשפט העליון בנושא ערעור על החלטתה שלא לפסול את עצמה, ככל ויוגש ערעור כזה.

להצטרפות לקבוצת העדכונים השקטה של עדכוני אשקלון ולדעת כל מה שקורה בעיר לחצו כאן

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן