המלחמה בפרוטקשן: 2 חשודים נעצרו בחשד להנחת מטען חבלה בבניין באשדוד

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

בתום חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי נעצרו 2 חשודים בגין השלכת מטען באשדוד על רקע עבירות סחיטת דמי חסות.

במסגרת המאבק של מחוז הדרום נגד עבירות הסחיטת דמי חסות ואיומים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בעקבות אירוע של הנחת מטען חבלה בתאריך 06.08.23 בבניין רב קומות ברחוב אקסודוס בעיר אשדוד. החקירה הסמויה הובילה לשני חשודים במעשה.

החקירה בימ״ר לכיש הפכה היום לגלויה בעת שפשטו בלשי היחידה יחד עם לוחמי יס״מ לכיש ושוטרי אח״מ של מרחב לכיש והמחוז הדרומי על שני מוקדים ברחובות האחד מהם הוא מתחם של משפחת פשע בעיר.

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

השוטרים עצרו חשוד אחד שהיה בתוך המתחם וחשוד שני בביתו ברחובות. שני החשודים, בשנות ה-30 לחייהם הועברו לחקירה בימ״ר לכיש. מחר יובאו החשודים בפני בית המשפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו מצטרפת למגוון פעילויות של היחידה המרכזית של מרחב לכיש ושאר יחידות מחוז הדרום נגד ארגוני הפשיעה.

במסגרת הפעילויות מופעלים כלל מאמצי המודיעין והחקירה תוך שילוב יכולות מתקדמות, זאת בכדי לרדוף ולעצור את אותם העבריינים ולתת ביטחון לאזרחים הנורמטיביים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן