האזהרה של וויז לנוסעים לעיר אשקלון

חרבות ברזל היום השמיני: יישומון וויז יצא באזהרה ברורה לכל מי שמתכננים נסיעה לאשקלון

היום השמיני ללחימה טרם הסתיים וביישומון ניווטי הדרך וויז יצאו הערב באזהרה לכל מי שמזינים בחיפוש המסלול את העיר אשקלון.

בעקבות הירי הבלתי פוסק לעיר בה העירייה החליטה לאורך שנים לשים את נושא המיגון לא בסדר העדיפויות הגובה, רבים ברחבי אשקלון החליטו לנסוע לסוף השבוע למקומות אחרים ברחבי הארץ.

יצאה שבת, חוזרים הביתה

אולם, לכל שבת יש מוצאי שבת, והם ביקשו לחזור לאשקלון ועל מנת לנסוע בדרך המהירה ביותר ולהמנע משהיה בדרכים שלא לצורך, בחרו להפעיל את יישומון הוויז.

לאחר שהיישומון סיים לטעון את המסלול הקצר לעיר אשקלון, קפצה למשתמשים אזהרה חריגה, אותה לא ראו עד כה ביישומון הפופלארי שרבים ברחבי הארץ משתמשים בו על בסיס יומי.

בהודעה שעלתה על מרבית המסך נכתב: " אזהרה הנכם נוסעים לאזור מסוכן. נקטו בזהירות יתרה במהלך הנסיעה " ולאחר מכן ניתנה האפשרות להמשיך בנסיעה.

הכתובת היתה על הקיר וזעקה זמן רב

נזכיר שהעיר אשקלון, בכל הסבבים האחרונים וגם בזה האחרון, היא העיר המטווחת ביותר בישראל, ולמרות פנייתה של עו"ד תמר קידר לעיריית אשקלון על מנת שהעירייה תצטרף לעתירה אותה הגישה קידר לבג"צ, בעיריית בחרו שלא להצטרף לעתירה עד שבית המשפט שנדהם מההחלטה של העירייה, חייב אותה להצטרף לעתירה למען תושבי העיר.

בהמשך עוד ידובר רבות על ההחלטה של העומד בראשות העירייה, תומר גלאם שלא להצטרף לעתירה למען מיגון העיר אשקלון בזמן בו בניינים ורחובות רבים נותרו ללא מענה הגנתי לירי הטילים וכעת התושבים רואים את התוצאות של ההזנחה מצד העירייה.

 

נוסעים לעיר אשקלון? האזהרה במסך הוויז, צילום: אודי דוד בן דוד
נוסעים לעיר אשקלון? האזהרה במסך הוויז, צילום: אודי דוד בן דוד

חרבות ברזל – הסיפור הלא יאומן של הרופא המוסלמי מברזילי אשקלון

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן