הלילה: מפקד כח נחב'ה חוסל – בשבוע האחרון למעלה מ 700 פצועים הגיעו לברזילי

אמבולנס צבאי ליד נט"ן. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

חרבות ברזל היום התשיעי – חיסול משמעותי בלילה והודעה מברזילי

צה"ל ושב"כ חיסלו את מפקד כוח נח'בה בגדוד דרום חאן יונס של חמאס, שהיה אחראי על הפשיטה הרצחנית בקיבוצים נירים וניר עוז; כחלק מהתקיפות הנרחבות ברצועת עזה של בכירים ותשתיות צבאיות

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ, חיסלו אמש ברצועת עזה את בילל אל קדרה, מפקד כוח נח׳בה בגדוד דרום חאן יונס של ארגון הטרור חמאס, שהיה אחראי על הפשיטה הרצחנית בקיבוצים נירים וניר עוז. בנוסף, חוסלו פעילים נוספים בארגון הטרור חמאס וכן בג'יהאד האסלאמי הפלסטיני.

לא רק חיסול ממוקד, גם עמדות טרור

במהלך הלילה צה"ל תקף מעל מאה מטרות צבאיות בשכונות זיתון, חאן יונס ובמערב ג'בליא, לצד מטרות הפוגעות ביכולותיו של ארגון הטרור חמאס כגון מפקדות ומתחמים צבאיים, עשרות משגרים, עמדות נ"ט ועמדות תצפית. כמו כן, הושמדו מפקדות צבאיות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני.

בנוסף, צה"ל השמיד מספר תשתיות טרור של מנגנוני הביטחון השייכות לארגון הטרור חמאס ומהוות חלק ממערך המשילות של הארגון, הן בשגרה והן בחירום. רבים מהמשתייכים לתשתיות אלו משתתפים באופן פעיל בלחימה נגד צה"ל.

מניין הפצועים הישראלים עולה

נציין כי  הבוקר דווח מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון כי עד כה הובאו מתחילת הלחימה 736 פצועים בדרגות חומרה שונות עם מספר רב של פצועים אנוש וקשה.
במהלך היממה הובאו 32 פצועים.

עוד נמסר כי נכון לעכשיו מאושפזים 24 מטופלים, לאחר שחלק גדול הועברו למקומות אחרים ברחבי הארץ.

 

אמבולנס צבאי ליד נט"ן. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

האזהרה של וויז לנוסעים לעיר אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן