אחרי סערת תל אביב – מי מצטרף לניסים קסטיני? האשקלונים מוסיפים מצוות בהנהגת ניסים קסנטיני

החלטת עיריית תל אביב, תחת הנהגתו של ראש העירייה רון חולדאי קוממה רבים ברחבי הארץ וגררה תגובות רבות גם באשקלון נגד ההחלטה לאסור הצבת דוכני תפילין בסמוך לבתי ספר.

כזכור, בתל אביב החליטו לאסור הצבת דוכני תפילין בסמוך לבתי ספר בעיר העברית הרשמית הראשונה אחרי הנס הגדול של הניצחון במלחמת העצמאות.

משום מה, נראה שבתל אביב התהפכו היוצרות, רון חולדאי והעירייה בהנהגתו העבירו את ההחלטה המקוממת במדינת היהודים ולמעשה דווקא עוררו יהודים רבים להניח תפילין.

כאמור מדובר בהחלטה הזויה לחלוטין, ויש מי שכבר החליטו לעשות מעשים חיובים בעקבות ההחלטה ולהוסיף את אור התורה והמצוות ברחבי העולם.

ניסים קסנטיני מאשקלון שכנראה זכה ללמוד דברים רבים וטובים מאביו שיחי', קורא לציבור להצטרף אליו וכתב לחולדאי: " הנה אני מודיע לך שישי הבא אני מקים דוכן בתל אביב מול בית הספר בהמשך אעדכן איפה.. ומי שרוצה להצטרף אלי מוזמן… "

נציין שבעוד קסנטיני מפנה את הזעם על ההחלטה ההזויה של תל אביב למצוות ומעשים טובים, תגובות אחרות בפייסבוק היו נזעמות יותר והפנו אצבע מאשימה גם למערכת החינוך שהעלימה ערכים יהודיים.

בתגובות לפוסט של קסנטיני היו כבר כמה וכמה שהתנדבו להצטרף, בהם גם אלי שמעוני מאשקלון ורבים אחרים.

כל מי שמעוניין להצטרף יכול ליצור קשר עם קסנטיני בחשבון הפייסבוק שלו:

כאן במערכת אשקלנייעס נדאג להביא לכם צילומים של הנחות התפילין בדוכן של קסנטיני וחבריו וכמובן נמשיך בתפילות להצלחת עם ישראל.

לטובת הקוראים נציין שבאשקלון וסביבותיה ישנם מספר דוכני תפילין בהם ניתן להניח תפילין במקומות הבאים:

ברנע – ויקטורי

טיילת

מדרחוב מגדל

נווה אילן – ממתקי אלי

בת הדר – בסמוך למאפיית 'הירושלמי'

מבקיעים – בסמוך לסופר פארם בגלובוס סנטר ועוד…

אין על חב"ד!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן