האם רופא מטפל במרכז הרפואי ברזילי אשקלון שחזר מונציה מתחמק מבדיקת קורונה? כל הפרטים>>>

האם רופא מטפל במרכז הרפואי ברזילי אשקלון שחזר מונציה מתחמק מבדיקת קורונה? ברזילי מזימים את השמועה בעיר

נגיף הקורונה המתפשט ברחבי העולם ממשיך לעורר הדים רבים גם בארץ ובעיקר בקרב הצוותים הרפואיים שנוקטים משנה זהירות בכל הקשור לסימפטומים של המחלה.

רופא שחזר מונציה לאשקלון הצליח לעורר הבוקר סערה ברחבי הארץ, לאחר שפורסמה ידיעה באחד מכלי התקשורת הארציים לפיה הוא מסרב להיבדק במטרה לדעת אם הוא נדבק בקורונה.

הידיעה שעוררה הדים רבים, גררה את תגובת המרכז הרפואי ברזילי שאומרים שמדובר בשמועה ולא יותר מזה והרופא משתף פעולה עם אנשי הצוות.

נציין שהידיעה בכלי התקשורת פורסמה בעקבות טענות של אנשי הצוות הרפואי בברזילי לפיהן הרופא מתחמק מביצוע בדיקה למרות שהוא אמור לשהות בקרבתם ובקרבת מטופלים.

מרגע פרסום הידיעה אשקלונים רבים ניסו להבין מי הוא הרופא המדובר וחלקם פנו גם למערכת 'אשקלנייעס' שהחלה בבדיקת את הדברים.

ברזילי אשקלון. צילום: אודי דוד בן דוד

נזכיר שבשבועות האחרונים כבר הגיעו למעלה מ20 מטופלים להיבדק בברזילי אשקלון מחשש לקורונה והידיעה שפורסמה לפיה דווקא רופא במרכז מסרב להיבדק הדהימה את אנשי משרד הבריאות שנמצאים בקשר רציף עם הנהלת המרכז הרפואי ברזילי אשקלון.

בהודעה שמסר פרופסור לוי לפני זמן קצר הוא אמר: " לפנים משורת הדין, הרופא נבדק והוא כרגע אינו במגע עם החולים. נקבל את התשובה ונדע אם הוא נדבק בנגיף.

עוד הוסיפו: האמירה לפי הוא מסרב להיבדק הינה בגדר שמועה שאינה מסייעת לשמור על השפיות וחוסר הדאגה בציבור אנחנו פועלים על פי הוראות משרד הבריאות. "

צפו בהודעה המלאה שמסר פרופ' חזי לוי לפני זמן קצר:

כאן במערכת 'אשקלנייעס' נמשיך ונעדכן בהתפתחויות גם באמצעות רשת הקבוצות ' עדכוני אשקלון ' להצטרפות לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן