צעירים מצלמים בתים ברחבי ישראל? המשטרה מרגיעה את הציבור

צילמו גם את הבית שלכם? במשטרה מרגיעים את הציבור

בימים האחרונים מתקבלים יותר ויותר דיווחים על כך שצעירים ערבים מצלמים כניסות לבניינים ברחבי הארץ, דבר שנפוץ יותר מתחילת מלחמת חרבות ברזל.

התיעודים שאזרחים הצליחו להביא של הצעירים שמצלמים את בנייני המגורים שתפו את הרשתות החברתיות תוך זמן קצר ומסתבר שהדבר חוזר על עצמו במספר רב של ערים בכל המדינה.

אברי גלעד: " לא בא לי להוסיף על המדורה אבל…"

איש התקשורת אברי גלעד העלה במהלך הלילה פוסט בנושא וכתב: " תשמעו לא בא לי להוסיף על המדורה, אבל בימים האחרונים משוטטים ערבים בשכונה שלי בצפון ת"א ומצלמים בתים.

היום נעצרו שלושה, אתמול שניים. שוחררו לדרכם כמובן, אזרחי ישראל, מה הבעיה עם לצלם בתים. יש דיווחים כאלה ממקומות רבים בגוש דן.

יש עדויות מאד מטרידות שמשהו מתבשל. יש לי תחושה שאנחנו כה המומים ועדיין תמימים. לא מבינים שאולי זה לא נגמר, אולי זה רק מתחיל.
אולי דפוס הפעולה בעוטף ישוחזר ע"י צבא הפשע החמוש שקם בחברה הערבית. יעברו בית בית. בשביל מה הם מצלמים בתים? לאלבום ערי ישראל?
אנחנו לא מתכוננים. לא ברמת העיר, לא השכונה, לא הבית. יש לנו עשר קופסאות תירס בממ"ד. זהו בערך. יש להתארגן היום להגנה על הרחובות והבתים.
לפקוד את כל אוחזי הנשק. לנסות להשיג נשק בכל מחיר. אם אפשר, להציב מחסומים בכניסה לשכונות, עם שומרים חמושים. להתאמן יחד עם השכנים. להכיר אותם קודם".

"עדיף להיות מוכנים מאוד, תודעת דעאש וכלי נשק"

עוד כותב גלעד: " יכול להיות שלא יקרה כלום. עדיף להיות מוכנים מאד. מיעוט בציבור הערבי בעל תודעת דאעש וכלי נשק של ברית נאטו, יכול להתהפך עלינו מחר בבוקר. הם מתאמנים ברצינות כבר זמן ארוך. יש ללמוד מניסיון התצפיתניות- כשהם מתאמנים זה לא בשביל למצוא תעסוקה לשעות הפנאי. אלה הכנות מעשיות.
שלא נדע"
הפוסט של אברי גלעד מצטרף כאמור לתיעודים רבים מכל רחבי הארץ של צעירים שמצלמים את הכניסות לבנייני המגורים, והמשטרה הוציאה במהלך הלילה הודעת הרגעה לציבור.
בהודעת הדוברות של משטרת ישראל שיצאה אמש נכתב: "בשעות האחרונות מפורסמים במרשתת מספר אירועים בהם נראים חשודים בסמוך למבני מגורים כאשר אלו נראים מצלמים את המתחם.
יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפח"ע.
ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע"י אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש.
משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג.
על מנת שלא לייצר תבהלה , הציבור מתבקש שלא לשרשר הודעות אלו ברשת ולהעבירם לטיפול משטרתי ללא דיחוי".
אחד הפוסטים ברשתות החברתיות

נמשכות תקיפות תקיפות צה"ל ברצועת עזה – חוסל ראש ועדות ההתנגדות

בנוסף, נציין שבמהלך הלילה צה"ל השמיד תשתיות טרור ברצועת עזה וחיסל בהכוונת שב"כ בכירים ופעילים מארגוני הטרור השונים, ביניהם ראש הזרוע הצבאית של "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח

צה״ל ממשיך לתקוף כל העת ברחבי רצועת עזה. במהלך היממה האחרונה צה"ל, בהכוונת שב"כ, השמיד מאות תשתיות טרור של חמאס, מתוכן עשרות שנתקפו בשכונת ס'געיה. מאות תשתיות הטרור שהותקפו כוללות עמדות שיגור טילי נ"ט, פירי מנהרות, תשתיות מודיעין, חמ"לים מבצעיים ומפקדות נוספות. לצד זאת, הותקפו עשרות עמדות שיגור טילי מרגמות שרובן הושמדו באופן מיידי לאחר ששיגרו לעבר ישראל.

במהלך הלחימה, חוסלו שורת פעילים המשתייכים לכוח הנח'בה של חמאס, שהוביל את הפשיטה האכזרית ליישובי עוטף עזה – ומעל לעשרה מחבלים חוסלו בתקיפה ממוקדת של מטוסי קרב.

מטוסי קרב של צה״ל, בהכוונת מידע מודיעיני של שב"כ, חיסלו את ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור "ועדות ההתנגדות העממית" ברפיח, ראפת חרב חסין אבו הלאל.

תשלום הארנונה לעסקים באשקלון יבוטל? בעירייה סוף סוף נזכרו

לאחר שנים רבות בהן בעלי העסקים בעיר טוענים כי תשלומי הארנונה לעסקים באשקלון גבוהים במיוחד ולא הגיונים לאור המחירים בערים אחרות ברחבי הארץ, בעיריית אשקלון נזכרו עכשיו בדבר המעיק על בעלי העסקים.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם פנה השבוע במכתב לשר הפנים ח"כ משה ארבל, במרכזו עומדת הבקשה לביטול תשלום ארנונה בקרב בעלות בעלי העסקים באשקלון לכל תקופת הלחימה.

מדינת ישראל כבר נמצאת 11 ימים בלחימה, העיר אשקלון היא העיר המטווחת ביותר בישראל עם למעלה מ-1,040 טילים שנורו לעבר העיר, ועם למעלה מ-170 פגיעות ישירות שהותירו נזק עצום למבנים, רכוש, בניינים וחשוב מזאת – פגיעה אנושה בעסקים המקומיים המהווים את מנוע הצמיחה הכלכלי של העיר אשקלון.

בהתאם לכך פנה ראש העיר אשקלון, בבקשה לביטול תשלום הארנונה לבעלי העסקים בעיר החל מראשית המלחמה 7.10.23 ועד לסופה.

״זאת הפעולה הנכונה, המתבקשת והערכית ביותר בשעה זו", כתב גלאם.

עדיף מאוחר מאשר לעולם לא? המכתב של תומר גלאם לשר הפנים
עדיף מאוחר מאשר לעולם לא? המכתב של תומר גלאם לשר הפנים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן