אלימות במשרד מנהלת בבית ספר מוכר באשקלון – צו הרחקה לאם לתלמידה

אם שהחליטה שמנהלת בית הספר פגעה בביתה, הגיעה למשרד המנהלת בבית הספר היסודי המוכר מאוד באשקלון והחלה לתקוף את המנהלת.

אב הבית שהיה בקרבת מקום הגיע במהירות והצליח למנוע מהאם לפגוע במנהלת בית הספר ההמומה, שקודם לכן כבר הספיקה לקבל גידופים והשמצות מהאם, שביתה לומדת בבית הספר באחת הכיתות.

לאחר האירוע המנהלת אמרה מספיק ומיהרה לתחנת המשטרה באשקלון, שם עיכבו את האם והודיעו למנהלת שעדיף שהיא תוציא גם צו הרחקה בבית המשפט באשקלון, לשם היא ניגשה בסופו של דבר והגישה בקשה למתן צו הרחקה לאם.

בבית המשפט אמרה המנהלת: " אני מנהלת בית ספר יסודי באשקלון. אתמול הותקפתי על ידי אמא. אני לא יודעת אם היא יודעת איפה אני גרה.

כל היום קיבלתי גידופים והשמצות. כשנכנסתי לחדר אחרי שהזמנתי משטרה כי לא רצתה לעזוב את בית הספר לאחר אסיפת המורים, נכנסה אלי לחדר כשאני עם מפקחת וירקה עלי.

אמרה לי רוצחת שרצחתי את הבת שלה, הגשתי תלונה במשטרה ואתמול היא עוכבה. היא המשיכה להשתולל בחוץ.

במשטרה אמרו לי לבקש צו הרחקה. היא שלחה היום את הילדה כרגיל לבית הספר. ואני שמחה ששלחה את הילדה………………………

היא רק חיפשה מה לזרוק עלי הגרוש אמר לנו היא חולה היא לא בסדר אני היום לא יכולתי להגיע לבית הספר".

בנוסף, המנהלת הוסיפה בבקשה צו ההרחקה ואמרה כי היא חוששת לחייה ולהגיע לבית הספר בגלל האיומים וההטרדות של האם שעברו גם למישור הפיזי.

מי שניהל את הדיון, השופט צבי פורר בבית משפט השלום באשקלון אמר לאחר ששמע את דבריה של המנהלת וקרא את בקשת צו ההרחקה אותה הגישה כי:

" לאחר עיון בבקשה ובנספחיה, ולאחר ששמעתי את דברי המבקשת היום, נחה דעתי כי התנהגותו של המשיב לכאורה, עונה על ההגדרה של הטרדה מאיימת, לפי סעיף 2 לחוק מניעת הטרדה מאיימת התשס"ב – 2001, ומעוררת חשש לפגיעה ממשית בשלוות חייו של המבקשת, על כן ומאחר וסברתי כי הדבר דרוש לשם הגנה מיידית על שלומה של המבקשת, אני מחליט בשלב זה ליתן צו במעמד צד אחד.

 

בנסיבות אלה, ניתן צו האוסר על המשיבה:

  1. להיכנס לביתה של המבקשת, או להימצא במרחק הנופל מ- 100 מטרים ממנה בכל מקום אשר תשהה. נאסר על המשיבה להתקרב למרחק הנופל 50 מטרים מבית הספר …. באשקלון.

 

  1. ליצור קשר עם המבקשת או להטרידה בכל דרך ובכל מקום, לרבות באמצעות אחר, בטלפון, במחשב, באמצעות רשתות חברתיות, בכתב וכיוצ"ב.

 

  1. לאיים על המבקשת, לבלוש אחריה, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה או מעשיה, או לפגוע בפרטיותה בכל דרך אחרת
  2. בשלב זה יעמוד הצו בתוקפו עד לשמיעת הבקשה בנוכחות שני הצדדים, ביום 13.9.23 בשעה 10:00".

האירוע התרחש ביום שני השבוע, וכאמור בשבוע הבא יתקיים דיון בנוכחות המנהלת והאם בו יוחלט האם להאריך את צו ההרחקה וכיצד לפעול בהמשך.

כניסה לבית ספר יסודי מוכר באשקלון, למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: סיון מטודי/דוברות עיריית אשקלון

תגובה אחת

  1. הילדה הזו קיבלה טראומה, כי מי שקרא את הכתבה שפורסמה לפני הכתבה הזו, היה רואה שלילדה יש טראומה פסיכולוגית קשה בעקבות המקרה שקרה איתה. אך בכתבה הזו אנו לא שומעים כלום על המקרה הזה ואיך תסתדר הבעיה עם הילדה. מנהלת ביה"ס מציינת שהיא הקורבן היחיד במקרה הזה, אבל מה יקרה לילדה? הילד שגרם לה לטראומה פסיכולוגית לא יימצא ויישאר חף מפשע?
    מסתבר, שככה מנהלת ביה"ס דואגת לתלמידיה ולמה שקורה להם בשטח ביה"ס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן