ספא Guerlain במלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציע חבילה מיוחדת לרגל יום האשה

ספא Guerlain במלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציע חבילה מיוחדת לרגל יום האשה

במהלך חודש מרץ אפשר יהיה ליהנות מחבילה מיוחדת הכוללת ארוחת בוקר במסעדת הפאלאס, שימוש במתקני הספא, 2 טיפולים ושי אישי מ ב800 ₪ ליחידה או 1550 ₪ לזוג.

ספא Guerlain שבמלון וולדורף אסטוריה, הספא הראשון בישראל של המותג הצרפתי היוקרתי Guerlain חוגג את יום האשה הבינלאומי חודש שלם ומציע במהלך כל חודש מרץ מבצע מיוחד לנשות ישראל ולאורחות.

המבצע כולל ארוחת בוקר במסעדת הפאלאס, שימוש במתקני הספא, טיפול משולב עיסוי גוף אימפרייאל יחודי למשך 45 דקות שהינו טיפול ייחודי של Guerlain שמעורר את כל החושים, ממריץ את זרימת הדם, מקדם חמצון ומביא לרגיעה מוחלטת.

בנוסף, טיפול של 30 דקות: ריטואל הכתר שמעניק טיפול מקיף לאזור הראש היוצר תחושת נמרצות לקרקפת ומחזק אותה לתחושת חיוניות ובריאות. טיפול של 30 דקות כמו גם שי טיפוח אישי מבית Guerlain ב800 ₪ לאשה או 1550 ₪ לשתיים.

בנוסף קיימת אופציה לתוספת טיפול פדיקור מניקור בתיאום מראש עם המספרה במלון בעלות של 350 ₪ ליחיד.

מתחם ספא Guerlain כולל שתי קומות ומציע מגוון שירותים רחב המעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש. בקומה הראשונה בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה. בנוסף בקומה זו שני חמאם טורקי מפוארים המאפשרים קבלת טיפול חמאם חוויתי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים.

בקומה השנייה חדר כושר מפואר המצויד באביזרי כושר של המותג האיטלקי טכנוגי'ם בנוסף חדר לאימונים אישיים, פינת המתנה לפני הטיפולים הכוללת עמדת שתייה חמה וקרה, 9 חדרי טיפולים מרווחים ומצוידים במיטב הנוחות והטכנולוגיה הכוללים מיטות עיסוי המשוכללות בעולם של המותג הגרמני Gharieni, מערכת מולטימדיה לשליטת אורות, טמפרטורות וערוצי מוזיקה. בין החדרים סוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

צילום: עמית גורדון

הספא עוצב על ידי המעצב הטורקי סינאן כפאדר והמעצבת הישראלית קרן אופנר והוא המשך ישיר של החוויה הכללית הניתנת לאורחים בכניסתם למלון וולדורף אסטוריה. לצבעי הספא נבחרו אפור בהיר מנצנץ וקרם, צבעים מרגיעים המשרים אווירת יוקרה ורוגע. רצפת עץ טבעי משלימה את העיצוב בו שולבו גם אלמנטים מקומיים כמו אבן ירושלמית, תקרת בריכה המדמה את תקרת השעון המוצב בכניסה למלון, גופי תאורה מעוצבים ועוד. העבודות בוצעו על ידי ספקים ישראליים מחומרים מקומיים.

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מציין: "אנחנו שמחים לאפשר לנשות ישראל ליהנות מהספא במלון. זהו ספא בינלאומי היוקרתי ביותר בארץ, עם מסורת של כ200 שנה. Guerlain Spa מוכר בכל העולם כמותג יוקרה מוביל, כיאה למלון וולדורף אסטוריה שנבחר רק לאחרונה כמלון המוביל בישראל לשנת 2022.

אני מזמין את כולן להגיע בחודש מרץ וליהנות מחגיגת חודש האשה בספא ובמלון. בטוח שכל מי שמחפשת בילוי ייחודי לגוף ולנפש, יחד עם מקום יוקרתי מהנה ומרגיע ברמה הגבוהה ביותר שיש ימצאו זאת אצלינו".

הספא פתוח לא רק לאורחי המלון כי אם לכלל תושבי המדינה. בספא ניתן לרכוש את מוצרי המותג Guerlain כמו גם את מוצרי Guerlain אקסקלוסיב הנמכרים בספא באופן בלעדי.

ספא Guerlain מלון וולדורף אסטוריה – רח' אגרון 26 קומה מינוס 1.

שעות פתיחה: א'- ה' 07:00-19:00
שישי 07:00-18:00
שבת 08:00-19:00
לפרטים והזמנות: טל' 02-5423377.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן