נציגי המשטרה הגיעו לקומה ה 4 בבניין העירייה

בניין עיריית אשקלון

נציגי משטרת ישראל הגיעו שלשום לקומה הרביעית בבניין העירייה במרכז הנפתי.

בעירייה ציפו לביקור והאורחים נכנסו ישירות ללשכת רה"ע תומר גלאם.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

 

בהודעה שיצאה מטעם העירייה לאחר הביקור נכתב שהשבוע " נפגש ראש העיר, תומר גלאם, עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רונן אבניאלי ומפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי לפגישת עבודה במהלכה דנו בסוגיות הקשורות לביטחון האישי של תושבי אשקלון.

בפגישה נכח גם מנהל אגף חירום וביטחון, ארז שטרית. 

בפתח הישיבה התייחסו המשתתפים לתאונת הדרכים הטראגית בה נהרג דוד ישראל אוחיון בן ה-9.

בתוך כך, ביקש ראש העיר לחזק את אכיפת עבירות התנועה בעיר בהקשר לתאונה המצערת ובהמשך למתרחש ברצועת הכביש המקבילה לטיילת בחוף החל מהפארק העירוני ועד לגבולה הצפוני של העיר.

בין יתר הנושאים שהעלה ראש העיר היה נושא מיגור תופעת הטרקטורונים וחשיבות המשך שיתוף הפעולה בנושא בין המשטרה לעירייה על מנת לצמצם ככל הניתן את התופעה המטרידה והמסוכנת, הן עבור הולכי הרגל והנהגים בדרכים והן עבור הרוכבים עצמם.

ראש העיר הסביר כי לצד המענה התשתיתי המתוכנן לאורך כביש 'רפאל איתן', במסגרת העבודות על הטיילת הצפונית החדשה, יש להגביר את האכיפה הגלויה והסמויה כאחד. 

כמו כן, ציין ראש העיר את צמיחתה הצפויה של העיר נוכח תנופת הבנייה שהולכת ומתרחבת וכי הוא סבור כי כבר עכשיו יש להיערך להגדלת האוכלוסייה על ידי הגדלת הסד"כ המשטרתי בעיר בצורה משמעותית.

ראש העיר ציין כי בהתאם לכך, הורחב מערך הפקחים העירוני, מה שבא לידי ביטוי בהגברת האכיפה בנושאים של סדר ציבורי כמו: המאבק בגרוטאות, השלכת פסולת בניין, תופעת צואת הכלבים וכן בנושא המאבק נגד נגיף הקורונה. 

מפקד המרחב הודה לראש העיר ולצוותו על שיתוף הפעולה למען הגברת הביטחון האישי של תושבי אשקלון ובמאמץ למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

כמו כן הודיע כי יבחן הצבת מצלמת תנועה ביציאה החדשה מהעיר אשקלון צפונה ויעמוד מקרוב אחר הצרכים החדשים של העיר ההולכת וגדלה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן