לא תאמינו מה קרה בטיסה ההזויה של 2 עובדים בברזילי ממיאמי לתל אביב

מטוס יונייטד איירליינס, צילום: יח"צ יונייטד

שני עובדים במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, יצאו יחד למיאמי ותכננו לחזור במועד אותו רצו באמצעות חברת התעופה יונייטד איירליינס.

מטוס יונייטד איירליינס, צילום: יח"צ יונייטד
מטוס יונייטד איירליינס, צילום: יח"צ יונייטד

את כרטיסי הטיסה הם רכשו דרך חברת 'איסתא', וכשהגיעו לנמל התעופה במיאמי במטרה לחזור לארץ הקודש, הטיסה שאמורה היתה לקחת אותם לניו יורק ומשם לטיסת ההמשך לישראל, התעכבה וכך נוצר מצב של איחור.

ניסיונותיהם להסביר לדיילי הקרקע כי מדובר בטיסה חשובה שכן יש להם בסך הכל שעה וחצי למעבר לטיסת ההמשך בנמל התעופה בניו יורק עלו בתוהו ובצר להם הם נאלצו להמתין בנמל התעופה בעיר הים השוכנת על שפת האוקיינוס האטלנטי, אולם בכך לא נגמר המסע המפרך ואפשר לומר שכך הוא רק התחיל.

לאחר שעות של המתנה הם עלו על הטיסה לניו יורק, אולם כשהגיעו כבר לטיסת ההמשך באיחור ומשום כך הוחלט להביא להם טיסה חלופית, לטענתם גם שם נרשם איחור בטיסה.

לבסוף, כשהם כבר המריאו והיו מעל הים, נאמר להם שהטיסה חוזרת לניו יורק בעקבות נוסע שהתווכח עם אחד הדיילים והמשטרה תחכה להם בנמל התעופה ובמידה ומי מהנוסעים יחליט לעשות בלאגן, גם הוא ייעצר.

בסופו של דבר המטוס נחת בניו יורק, שוטרים עלו וליוו את הנוסע המדובר, אזרח ישראלי, ולאחר מכן נאמר לכל הנוסעים לרדת מהמטוס.

אז התברר להם שהם יעלו על טיסה חדשה רק למחרת, וכשהגיעו הפעם לנמל התעופה ראו לפתע את הנוסע שהורד מהטיסה וכל הנוסעים ניסו להבין מה היה איתו ואיך הוא כבר משוחרר הוא סיפר להם שלא עשו לו כלום ורק שאלו אותו כמה שאלות וכעת הוא עולה יחד איתם לטיסה לתל אביב.

שוב נרשם איחור בטיסה ולבסוף הם הגיעו לישראל באיחור ניכר והחליטו להגיש תביעה נגד חברת 'איסתא', ממנה רכשו את הכרטיסים, וחברת יונייטד, שביצעה את הטיסות בפועל.

בכתב ההגנה, איסתא הודיעה כי אין לה קשר לטיסות עצמן והדבר אף מעוגן בחוק הבין הלאומי לאחר פסק דין שניתן בהאג, ויונייטד ביקשו לאחרונה לתקן את אופן הרישום של החברה בכתב התביעה על מנת שיוכלו להגיב ולצפות בתיק באמצעות מערכת נט המשפט בנוגע לתביעה שהוגשה לבית המשפט השלום אשקלון.

בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד
בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן