חוויה מלכותית במלון הבוטיק בת שבע ירושלים

מלון הבוטיק בת שבע ירושלים הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות הממוקם בלב מרכז העיר וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.

במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים.

התארחנו במלון והופתעתי מהחדר המרווח, הנוף הנהדר המשקיף מהחלון, האמבטיה והמקלחת שנראה ששודרגו גם הם במסגרת השיפוץ שנעשה במלון לפני כשנה.

ארוחת הבוקר של המלון היתה חוויה. מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים.

ארוחת הבוקר היתה מגוונת ושופעת ומלאת טעמים ירושלמים החל מגבינות, ביצים, סלטים מכל הסוגים, מאפים רבים כולל פשטידות, שקשוקת השף, מבחר דגים מעושנים, ירקות טריים, אנטי פסטי, פירות, פינת בריאות, ועוד ועוד.

במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש ואוירה מיוחדת וקסומה.

צילום: מקס מורון
צילום: מקס מורון

המלון סיים לפני שנה שיפוץ במאות אלפי שקלים שבמסגרתו שופץ גג המלון, המשקיף לקו רקיע ונוף ירושלמי ייחודי ועוצר נשימה ונוספו לו 2 ג'קוזי עם ריצוף דק עץ. סאונה יבשה, מקלחת וגם בר. בגג פינות ישיבה שמאפשרות ליהנות מאווירה קסומה עם נוף עוצר נשימה של 360 מעלות של ירושלים המדהימה. אוטוטו פסח וזה לגמרי המקום שהייתי ממליץ להגיע אליו. חוויה נהדרת.

רשת מלונות JACOB כוללת 6 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 800 חדרים שמשתרעים על למעלה מ50,000 מ"ר, הממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה, אילת וחדרה. המלונות שופצו בלמעלה מ140 מיליון שקלים והבנתי שכעת משפצים את המלון באילת ואת המלון בנהריה.

כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו. כל מלון הוא עולם ומלואו, בעל אישיות מיוחדת משלו ומושך קהלים מגוונים כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים.

במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת כשצוות המלון האדיב מבטיח ששהות האורחים תישאר לעד כזיכרון בלתי נשכח.

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים.
לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר.

צילום: מקס מורון

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן