בשורות טובות לתושבי אשקלון – יש למה לצפות

חרבות ברזל: כמעט חודש בתוך המלחמה – ההטבות ממשיכות לזרום

עם ישראל כולו, בארץ הקודש ובעולם התגייס למען מטרה נעלית אחת, סיוע לתושבי הדרום במלחמה שנפתחה במסע הזוועות של החמאס נגד היהודים.

בעוד מרבית מתושבי הדרום זוכים למיגון ראוי או לפחות למרחבים מוגנים אליהם ניתן יהיה להמלט בעת אזעקה, בעיר אשקלון בחרו להתעלם מהכתובת שהיתה על הקיר, ועל אף דיון בבג"צ בו ניצחו תושבי העיר בראשות עו"ד תמר קידר את הממשלה והביאו להחלטה למגן את העיר, בעירייה מיהרו להוציא הודעת יח"צ של רה"ע תומר גלאם עם הממשלה ודאגו להחלטה אחרת, מה שהביא כזכור לדחיית מועד ביצוע המיגון בעיר.

למרות הכל, בממשלה הבינו את הצורך של התושבים בעת המלחמה

הממשלה דווקא הבינה קצת לאחר תחילת המלחמה את הצורך לדאוג לתושבי אשקלון, והחליטה להביא לעיר 27000 תקנים של חדרי מלון לצורך פינוי התושבים להם אין מיגון ולאחר שגם זה לא התאפשר במלואו ולמלונות נשלחו רק אנשים מסויימים, בממשלה הודיעו על מענקים שיובאו לתושבי העיר הזכאים לפי כסיוע בעת הזאת.

בביטוח הלאומי טוענים שמי שאחראי על כך זה עיריית אשקלון, שכבר הספיקה לפרסם שלמעלה מ 50000 תושבים קיבלו את המענקים למרות הטענות הקשות ברשתות החברתיות על כך שאנשים לא קיבלו את המענקים ואילו אחרים קיבלו את המענקים על חשבון תושבים שבפועל מתגוררים בבתים ואין להם מיגון ועוד נטען כי לאחר המתנה של זמן רב במוקד נאמר להם כי הם לא זכאים, זאת למרות שהם אלו שגרים בפועל בנכסים השונים.

עדיין, גם תושבי אשקלון יכולים להיות רגועים – יש למה לצפות

גם תושבי העיר אשקלון יכולים להיות רגועים, בהנחה וילמדו בעיר את שיטת העבודה של ראש עיריית שדרות שלאורך השנים דאג לתושבים למיגון, תקצוב ודברים נוספים, זאת למרות שבפועל העיר הכי מופגזת בישראל היא אשקלון.

בפוסט אותו העלה ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, נכתב: " תושבים יקרים,

בימים הראשונים למלחמה הגיעו אלי מיוזמתם נציגי פורום העסקים עם הצעה לעזרה ותמיכה לתושבי העיר, אולם בשל העובדה שאנחנו עיר גדולה, הציע הפורום סכום מכובד והתחייבות של 5.5 מליון ₪ לחלוקת תווי קניה לתושבי העיר שנפגעו במתקפה הנוראית ב-7 באוקטובר.
ידעתי שסכום זה הוא מכובד אך בסיטואציה הקשה ראוי שכלל תושבי העיר ייהנו ממנו ולא חלקכם בלבד ואם נחלק אותו לכולם הוא יהיה נמוך מדיי לכל נפש.
לכן, ביקשתי מפורום העסקים לעשות כל מאמץ להגדיל את השתתפותם ובמקביל פעלתי לגייס משאבים נוספים מתורמים וקרנות אחרות ובנוסף לתקציב מהעירייה.
לשמחתי פורום העסקים עשו מאמץ והצליחו להכפיל את הסכום. בזכות הגדלה משמעותית זו ותוספת התרומות שגייסנו הצלחנו יחד להגדיל את הסכום ל-18.5 מיליון ₪ בתווי שי ולמקסם את הסכום שכל כולו בשבילכם- כך שנחלק תווי קניה בסכום של 500 ₪ לכל תושב אשר רשום בעיר ומתגורר בה פיזית!!!
אני מודה בשמכם לפורום העסקים, לקרנות ולתורמים שלקחו חלק במהלך חשוב זה ומבטיח שנמשיך לפעול עבורכם ובשבילכם.
החל מיום חמישי הקרוב (2/11/23) תקבלו הודעת טקסט-sms למכשיר הפלאפון שלכם עם קישור להורדת התו הדיגיטלי שיאפשר רכישה ביותר ממאה רשתות מובילות שונות.
במידה ולא קיבלתם את התווים עד יום שלישי בבוקר (7.11) או נתקלתם בבעיה אתם מוזמנים ליצור קשר עם מוקד הגבייה במספר 0765300904
שעות פעילות: 8:30 – 15:30 ימים א'-ה'
אנו כאן פועלים כל העת בשבילכם – כלל צוותי העירייה ושלוחותיה פזורים ברחבי הארץ בכל המוקדים בהם אתם שוהים וערוכים לטפל בכל פנייה או בקשה שלכם.
תישארו חזקים ומאוחדים ויחד ננצח💙🇮🇱💙
שלכם, אלון"
הפוסט של רה"ע שדרות, אלון דוידי. לוחם למען התושבים שלו

כדאי ללמוד מרה"ע שדרות אלון דוידי איך לעבוד

דוידי כאמור דאג שיהיה תקצוב שיתאים לכל נפש בעיר שדרות ובמידה ובאשקלון ילמדו את שיטת העבודה של דוידי, אפשר לומר שאפשר להיות רגועים ויש למה לצפות.
נזכיר שבמידה ויש בעיה כלשהי לתושבי העיר, בעיריית אשקלון סיפרו שהגדילו את מספר המוקדניות בשירות הטלפוני ל 30 והן יתנו מענה לתושבים בעת הצורך.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן