"הצלנו ילדה בת 5 " – התירוץ של העבריינים שהתעללו בסינים באשקלון

היום הופצו סרטונים המתעדים מספר צעירים אשקלונים נוסעים ברכב ומתעללים בעובדים זרים

העובדים הזרים, ככל הנראה פועלי בניין מסין, נסעו בצד הכביש בניחותא כשלפתע חבורת הצעירים האשקלונים מגיעה לכל אחד מהפועלים אוחזת בבגדיו תוך כדי שהוא נוסע על אופניים ובהם ברכב ומעיפים אותו ומטיחים אותו לכביש בחוזקה תוך כדי נסיעה.

החינוך של הנערים ככל הנראה קלוקל שכן הם צוחקים תוך כדי ביצוע המעשים הנילוזים האלו, והתגובות לתיעודים הקשים שהועלו על ידי היוטיובר דניאל עמרם תיארו מה יש לעשות עם אותם צעירים אשקלונים.

העיר אשקלון כבר במשך חודשיים מספקת כותרות ארציות מידי יום והיו מי שאמרו שצריך דחוף לעשות תיקון לעיר, אך ככל הנראה כדאי להתחיל בחינוך ואחרי זה לעבור הלאה.

הצעירים, שזהות חלקם הגיעה למערכת הם בין היתר גם בנים להורים שחלקם אקדמאים אך נראה שהתארים לא ממש עזרו להם בהנחלת ערכים חיוביים לילדיהם.

בראיון שנערך הערב עם אחד הצעירים הוא ניסה לשנות מן האמת ואמר: " הצלנו ילדה בת חמש שהסינים הציקו לה תוך כדי נסיעה ( ה.ה.: מיותר לציין שבסרטונים רואים שהסינים לבד בכביש ולא מציקים ולא פוגעים באף אחד, לעומת זאת – העבריינים פוגעים בהם בצורה קשה ), אני יכול להעלות את אמא של הילדה על הקו " כך אמר אחד הצעירים לדניאל עמרם.

בהמשך הצעיר התחמק ולא חזר לעמרם עם המספר של האם שלטענתו שמחה שהצילו את ביתה, ככל הנראה תסריט בדיוני אותו יצר הצעיר במטרה להתחמק.

מהסרטון שהעלה דניאל עמרם ללא צנזורה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן