ההתפרצות במערכת החינוך באשקלון: בנוסף לתלמידי בית הספר גם גן ילדים ומועדונית נסגרו היום I כל הפרטים

ההתפרצות במערכת החינוך באשקלון: בנוסף לתלמידי בית הספר גם גן ילדים ומועדונית נסגרו

הבוקר נשלחו תלמידי שכבה שלמה בבית הספר יסודי באשקלון לבידוד לאחר שנחשפו אתמול, יום פתיחת הלימודים לתלמיד שאובחן כחולה מאומת.

בנוסף לתלמידי השכבה, התברר כי גם תלמידי כיתה בשכבה בוגרת יותר בבית הספר המוכר באשקלון, נשלחו לבידוד לאחר שנחשפו לתלמיד אחר שהתברר כחולה מאומת, וכעת הורים רבים בעיר מקווים שהורים אחרים ינהגו באהבת ישראל ומשנה זהירות וייבדקו את הילדים טרם הבאתם למוסדות החינוך בעיר על מנת למנוע הדבקה וסיכון בריאותי, לצד עוגמת נפש להורים אחרים שאמורים כעת למצחא פתרונות לבידוד עם הילדים.

מאוחר יותר התברר כי תלמידי גן ילדים המונה למעלה מ30 ילדים בשכונת שמשון נשלחו גם הם יחד עם אנשי הצוות בגן לבידוד לאחר שנחשפו לחולה מאומת, ומועדונית ילדים נוספת נסגרה לאחר חשיפה לילדים שאובחנו כחולים מאומתים, במה שנראה כהתפרצות קורונה בקרב מוסדות החינוך בעיר.

אבי רווח, יו"ר הנהגת ההורים באשקלון מסר בתגובה לדברים: " חברי הנהגת ההורים עוקבים בדריכות אחר הדיונים סביב הרצון להחזיר את תלמידי חטיבות הבנים וכיתות ז-י ללמידה. השהייה הארוכה בבית פגעה קשות בתלמידים הן מהבחינה הלימודית והן מבחינת חוסנם הנפשי ולמרות הניסיון לתת מענה באמצעות למידה מרחוק עדיין ניכרים פערים לרוב, אומנם נתוני התחלואה העירוניים אשר נמצאים במגמת שיפור אך עדיין אינם מאפשרים התעלמות מהמציאות.

מחלקת קורונה ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

אני מאמין בכל ליבי ששרי הבריאות והחינוך מבינים כי ערך חיי אדם מקודש מכל החלטה פוליטית וברור לי שהם פועלים אך ורק מתוך נתונים וכל החלטה שמתקבלת מטרתה שלא לפגוע בהחזרת שיגרת החיים.

במידה וחלילה הניסיון לכפות על המערכות פתיחה בלתי מבוקרת של כלל מוסדות החינוך תביא לזינוק בתחלואה ולחישוב מסלול מחדש הרי שיצא שכרנו בהפסדנו.

אנו מגבים את החלטת ראש העיר להיצמד להנחיות גורמי המקצוע ולצד הצער שבדחיית פתיחה גורפת אנו אשר אמונים על שלומם ובריאותם של ילדי העיר לא מהמרים, אנו מאמינים שהטוב עוד לפנינו וקצב התחלואה ירד ובד בבד כמות המתחסנים תעלה ובאמצעות שני נתונים אלו נצליח להחזיר את כולם בבטחה ובשלום ללמידה".

העתירו בתפילות: 3 תינוקות בני ימים ספורים מאושפזים בברזילי – חולי קורונה עם תסמינים I כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן