הבוקר: אישה השאירה דלת לא נעולה – פורץ נכנס גנב ותועד במצלמות הבניין

אדם לא מוכר נכנס הבוקר לבניין מגורים בעיר אשקלון והצליח לטייל בחופשיות בין הדירות בבניין תוך שהוא משתמש בסיפור כיסוי של " מקבץ נדבות ".

במהלך הסיור בבית, האדם נכנס לדירת מגורים בבניין, בה שהתה באותה עת אישה לבדה שהותירה את דלת הבית לא נעולה בשעת הבוקר המוקדמת, עת שטפה פניה לקראת יציאה לעבודה.

הגנב הסתובב בחופשיות בביתה ובחר לקחת מכשיר טלפון נייד, תוך כדי שהוא לא מאיים או מנסה ליצור מגע עם האישה שאפילו לא שמה לב לכניסתו ויציאתו מדלת ביתה.

כשהתארגנה ליציאה, חיפשה את מכשיר הטלפון הנייד שלה, ולאחר שלא מצאה אותו, יחד עם ועד הבית באופן ששומר על פרטיותה ומבלי ליידע את שאר דיירי הבניין בפרטי האישה, זיהו במצלמות את הגנב כשהוא נכנס לדירתה ויוצא משם כעבור זמן קצר.

האישה הזעיקה למקום את המשטרה ומסרה תיאור מדוייק של הגנב מתוך מצלמות האבטחה, השוטרים פתחו בסריקות ומצאו אותו באחת הצמתים בעיר אשקלון שם הוא עסק בקיבוץ נדבות.

תוך זמן קצר וללא התנגדות הוא נעצר והובא לחקירת המשטרה ולאחריה לדיון בנוגע להארכת מעצרו בבית משפט השלום אשקלון, שם התברר כי הוא סובל מבעיות פסיכיאטריות ונמתחה ביקורת על המשטרה שלא דאגה לוודא את מצבו הרפואי ולהזמין עבורו עו"ד דין מטעם הסניגוריה הציבורית, זאת למרות שהחוקרים שאלו אותו אם הוא מעוניין בייצוג אך קיבלו ממנו מענה שלילי.

בסופו של דבר הוחלט להאריך את מעצרו ביממה אחת, תוך החלטה לבדיקה פסיכיאטרית ונראה כי בעלת הבית בה הוא הסתובב בחופשיות, לא תשאיר יותר את דלת ביתה לא נעולה, גם בזמן בו היא נמצאת בבית.

צילום אילוסטרציה: relexahotels מ- Pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן