ביוזמת יו"ר ועד עובדי העירייה: כל העובדים ששהו בתאילנד יוצאים לחופשה בתשלום עד להודעה חדשה

מוקדם יותר היום פרסמנו את טענותיהם של עובדי העירייה שהיו בחופשה בתאילנד וחזרו לאחרונה לארץ.

לטענת העובדים לא ייתכן שהסייעות ישוחררו לביתן לחופשה כפויה בתשלום בעוד הם ייאלצו להשאר בעבודה ולספוג האשמות מעובדים אחרים.

לאחר שהטענות עלו ליו"ר ועד העובדים בעיריית אשקלון אמרו וקנין, הוא החליט לדבר עם ראש העירייה תומר גלאם שנענה לבקשתו, וכלל העובדים ששהו בחופשה בתאילנד שוחררו לחופשה כפויה בתשלום עד להודעה חדשה.

יו"ר הועד, ארמו וקנין אמר: " מגיע כל הכבוד לראש העירייה תומר גלאם שנענה לפנייתנו. מדובר בצורך מתבקש לאור טענות שעלו מקרב העובדים. "

יו"ר ועד עובדי עיריית אשקלון, ארמו וקנין. צילום עצמי

 

 

כזכור מוקדם יותר פרסמנו שעובדים בעיריית אשקלון חזרו לאחרונה מטיול שיזם ועד העובדים בתאלינד.

הטיול, שכלל ביקור באתרים רבים ובבתי חב"ד, היה מהנה והעובדים כולם הודו לאנשי הועד שארגנו את הטיול ואף שמרו על כללי הבטיחות במטרה לא להידבק חלילה מסינים ששהו באזור.

למרות זאת, אתמול, זמן קצר לאחר צאת השבת, הודיעה עיריית אשקלון שהסייעות שהיו בטיול לא יחזור לעבודה בשבועיים הקרובים ויקבלו שכר מלא מהעירייה.

כאב הראש של הגננות שיצרה העירייה אמנם נועד אולי לחסוך בהלה בקרב חלק קטן מההורים אך מנגד גרר לפאניקה בקרב עובדי עירייה ואחרים.

חלק מהאנשים שהיו בטיול, פנו אמש למערכת האתר ואמרו: " אנחנו מקבלים הודעות מחברים שמבקשים שלא נגיע לעבודה. הם לא רוצים לקחת סיכון ובטוחים שאם העירייה הודיעה לסייעות שלא להגיע לעבודה יש סיבה שקשורה להידבקות במחלה.

ניסינו להסביר שאין מה לדאוג, אבל באמת, לא יודעים מה היינו עושים במקומם. ברגע שיצאה ההודעה זה כבר מפחיד. "

למרות זאת, אומרים העובדים, להם לא נאמר להישאר בבית ואם מישהו בוחר לקחת חופש זה על חשבונו והם ציינו שיש כבר עובד אחד לפחות שעה את זה.

כמו כן, הם שואלים מדוע אב בית בבית ספר יסודי ששהה עימם בטיול יכול להגיע לעבודה ולשהות שעות רבות ליד התלמידים בזמן בו הסייעות לא יכולות להגיע לעבודה?

עוד סיפרו למערכת שבבית הספר היסודי בו עובד אב הבית הורים מסויימים נדהמו לגלות שהוא הגיע לעבודה בבית הספר הכולל מאות תלמידים, בזמן בו הסייעות בגנים של פחות מ35 ילדים לא יכולות להגיע לעבודה.

במקביל, טוענים העובדים, שבזמן בו הגיעו לעבודה הם חטפו צעקות מחבריהם שנדהמו לראות אותם מעיזים להגיע לעבודה בחשש שמה ידביקו אחרים במחלה.



עובדי העירייה בצילום קבוצתי באחד האתרים בתאילנד. 

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " על פי הנחיות משרד הבריאות, מי ששב מתאילנד חולה או חש באחד הסימנים המפורטים באתר, צריך ללכת להיבדק.

ההנחיות הופצו בקרב כלל העובדים. מאחר וסייעות גני הילדים נמצאות במגע פיזי וישיר עם הילדים, לקחנו מקדם הגנה והחמרנו עם הנושא."

כאמור, סוף טוב הכל טוב, בשעה האחרונה שוחררו כלל העובדים לחופשה כפויה בתשלום עד להודעה חדשה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן